Schaamlipcorrectie open wonden

Hallo. Ik heb vorige week maandag (10 dagen geleden) een schaamlipcorrectie laten doen. over de gehele lengte is een stuk weg gehaald en de hechtingen zijn aan de binnenkant van de schaamlippen geplaatst. Nu zijn door de zwelling aan één kant bijna alle hechtingen gesprongen waardoor in eerste instantie een gapende wond is ontstaan. Dit zou volgens de kliniek geen probleem zijn en net zo mooi genezen als aan de andere kant. Nu heb ik het idee dat de wondranden scheef op elkaar groeien en niet netjes zullen genezen. Ook is aan de andere kant sinds vandaag een soort gat ontstaan waar je naar binnen kan kijken over de gehele lengte van de schaamlip, ook hiervan heb ik niet het idee dat dit nog mooi zal helen. Ik zit nu wel even met mn handen in het haar, want of dit nog goed komt en hoe...? iemand hier ervaring mee en hoe is het bij jou verlopen? Gr

Reageren

Ik zou toch even terug gaan naar de kliniek en ernaar laten kijken.

Reageren

Bedankt voor uw reactie.
    De kliniek denkt echter dat het niet nodig is om langs te komen, dit zou vanzelf genezen. Ik zit ondertussen al 10 dagen thuis. Geen pijn maar het idee dat er open wonden zitten is niet echt fijn. Het reizen naar de kliniek kost me ook ongeveer 56 euro.

Reageren

Sterk van ze dat ze dat zo op afstand kunnen vast stellen...
    Ga dan even naar je huisarts en laat je huisarts er even naar kijken.

Reageren

ik heb een foto mee gestuurd naar de kliniek en de behandelend arts heeft deze bekeken

Reageren

Zoals je het vertelt klinkt het in ieder geval niet echt goed.. Ga dan even naar je huisarts....

Reageren

Hi!

Vraagje, is nu alles goed gekomen inmiddels? Want ik heb dit afgelopen maandag laten doen en ik ben ook niet zo blij met een kant..

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Schaamlipcorrectie open wonden

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe