Zoeken Vraag het forum

Schaamlipcorrectie verminkt :(

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gina

Ik heb 6 maanden geleden een schaamlip correctie gedaan bij de boerhaave kliniek, waarbij beide schaamlippen zijn meegenomen. De grootste fout van me leven!! ik heb zo goed als geen schaamlippen meer en 1 kant 1 grote inkeepje die wond is dus nooit gesloten. Het is echt vreselijk maar ik ben verminkt. Ik had al jaren geen sex door mijn onzekerheid over me schaamlippen maar nu zal ik al helemaal nooit meer sex hebben. Ik raad het iedere vrouw af wees blij met hoe je gemaakt bent als het fout gaat komt het nooit meer goed!!!!

2 reacties
    Reageren
    Niels

Hey Gina,

Wat vreselijk voor je om te lezen!
    Mijn vriendin heeft het ook over een schaamlip correctie gehad, dus schrok ik best wel van je bericht.

Mag ik vragen wat er precies is mis gegaan waardoor de gevlogen nu zo groot zijn?

Groet

Niels

Reageren
    Gina

Hoi Niels,
    Links heb ik zo goed als geen schaamlip meer. En rechts is 1 wond nooit goed afgesloten waardoor ik een best groot inkeepje heb zeker 1cm en daarbij ook 2 grote littekens die nooit goed genezen zijn dus bij me rechter lip lijkt het ook alsof het 2 kleine lipjes zijn doordat dat inkeepje invalt met die littekens.
    Het is echt afgrijselijk! Ik heb aankomend week een afspraak bij de huisarts om door te verwezen worden naar het ziekenhuis om te kijken of er via een reconstructie iets gedaan kan worden. Maar ik schat de kans klein want ben al naar een ander kliniek gegaan om te kijken of er iets aan gedaan kon worden. Aan de linker kant kan niks gedaan worden ik heb gewoon geen lip meer! Rechts kunnen ze proberen dat inkeepje aan elkaar terug te opereren maar ik moet daar min 1 jaar voor wachten en zit nu op 6 maanden. Maar goed als dat wel gedaan word zit ik nog steeds met 1 lip. Heb er zoveel spijt van ik had altijd al zo een moeite met lichamelijk contact met een man en nu is het al helemaal voorbij en ik ben pas 35 jaar.
    Ik raad het iedere vrouw af en ja natuurlijk het kan ook altijd goed gaan. Maar is het de risico nemen waard? Ik wou dat ik het kon terug draaien :(.

Reageren
Reageer op: Schaamlipcorrectie verminkt :(
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.