- Anoniem3 mei 2015 om 14:14
Hallo iedereen
Ik heb sinds vrijdagavond een branderig gevoel beneden. Niet specifiek wanneer ik ga plassen maar wanneer ik met mijn benen gekruist zit ofzo bijvoorbeeld, of mijn onderbroek ertegen schuurt.
Nu voelde ik deze ochtend dat er 2 kleine bultjes zaten bij de ingang van mijn vagina, niet echt meer op de schaamlippen maar echt er in, toch wel nog net zichtbaar…
Toen ik met wat wc papier tegen deze bultjes depte zag ik dat er wat bloed op het wc papier zat…
Ook heb ik wat meer afscheiding dan normaal.
Rondom het ,laat maar zeggen, zweertje is er een paarsachtige kleur, het andere is wat roder..
Ik vraag me af wat dit zou kunnen zijn want aangezien het maar 2 bultjes zijn denk ik niet meteen aan herpes ofzo?Groetjes
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 mei 2015 om 16:45Dat is moeilijk te zeggen zo. Als het vochtblaasjes zijn is herpes niet uitgesloten.
Reageren
Ik zou dus morgen even naar de huisarts gaan.V7 mei 2024 om 10:10Hi, ik heb zelf ook last van af en toe een branderig gevoel maar dat komt en gaat en gister zat er opeens veel bloed in mijn onderbroek ( heel helder van kleur en bijna roze) . En had ik een branderig gevoel bij het plassen. Ik heb vandaag al geen branderig gevoel meer ( of nauwelijks) maar als ik afveeg heb ik weer wat bloed erop, en ik denk dat het een wondje binnen in mijn schaamlip kan zijn. Want ik weet 100% zeker dat het niet mijn ongesteldheid is. Wat denken jullie? Is dit gevaarlijk of kan dit op iets ernstigs duiden?
Reageren