- Anoniem12 mei 2025 om 17:02
Sinds een paar dagen heb ik last van een branderig gevoel aan mijn vagina.
Vandaag heb ik met een spiegel erheen gekeken en ik zie een paar grote rode bulten die bloeden bij de ingang van mijn vagina.
In november ben ik op alle soa’s getest, en deze waren allemaal negatief.
Sindsdien heb ik alleen seks gehad met dezelfde partner, die ook negatief was op alle soa’s op hetzelfde moment.
Kan het toch zijn dat het herpes is?5 reactiesReagerenAnoniem12 mei 2025 om 17:07Dat kan op zich wel, alhoewel het niet gebruikelijk is dat herpes blaasjes bloeden.
Herpes kan je ook krijgen door b.v. een koortslip en dan met de mond of vingers aan de mond daarna aan je vagina te komen.
Ik zou hiermee toch maar even naar de huisarts gaan.
ReagerenAnoniem12 mei 2025 om 17:16Bedankt voor de reactie,
Ik ben vandaag bij de huisarts geweest en de assistente zei dat het waarschijnlijk herpes is. Alleen wanneer ik foto’s hiervan opzoek vind ik helemaal niks wat erop lijkt.
Hierdoor heb ik het gevoel dat het dit niet is.
Er is ook niet op getest.ReagerenBijlagen:
John (moderator)
12 mei 2025 om 17:31De test in november zegt niets over hepres. Dat is zo niet te testen. Alleen als er een uitbraak is. Dat had dan vandaag wel gekund. Aan de hand van de foto kan ik niet zeggen of het wel of niet herpes is
ReagerenAnoniem12 mei 2025 om 20:15Wat kan u adviseren?
Reageren
Het bloedt nu al een paar dagen, en het wordt niet minder.
Ik maak me erg zorgen.John (moderator)
12 mei 2025 om 20:30Ik zou toch een afspraak bij de huisarts maken (niet bij de assistente) en dan toch een swab laten nemen om op herpes te testen.
Reageren