- Anoniem4 januari 2015 om 15:23
Hallo,
Ik had een vraag kan je gewoon seks hebben tijdens je ongesteldheid?
ik heb pas een vriend en we bijna elke dag seks, in het voorspel bevredigd hij mij dan met zijn vingers en mond, daarna gaan we over tot geslachtsgemeenschap, alleen nu ben ik dus ongesteld dus vroeg ik me af of dat kwaad kan?7 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 januari 2015 om 17:37Als jullie er geen problemen mee hebben, kan dat geen kwaad. Alleen orale seks lijkt me nogal onsmakelijk.
ReagerenAnoniem5 januari 2015 om 17:41maar hij kan daar niks van oplopen of wel?
Reageren
omdat je dan natuurlijk bloed verliest?Anoniem5 januari 2015 om 18:00WALGELIJK
ReagerenJohn (moderator)
5 januari 2015 om 18:03Als je geen enge ziektes hebt kan hij daar niks van oplopen nee.
ReagerenAnoniem5 januari 2015 om 21:25Ik vind het toch ook maar niets de dagen of die week dat ik ongesteld ben om dan sex te hebben met mijn vriend,vind het ook niet zo proper en hygiènisch dan je menstruatiebloed samen met mijn vriend zijn sperma.Ook heb ik dan meestal wel een tampon in mijn vagina ook tijdens mijn menstruatie.
Reageren
De dagen of week dat ik ongesteld ben dan heb ik elke dag dan anale sex met mijn vriend,het genieten van het orgasme en het klaarkomen bij mijzelf is dan niet van toepassing die dagen van mijn ongesteldheid,vandaar dan dat we telkens anaal doen dat mijn vriend er van kan genieten toch…John (moderator)
5 januari 2015 om 21:33Dus anale seks vindt je dan wel proper en hygiënisch?
Reageren
Tja het is maar hoe je er tegenaan kijkt………In je anus vindt je meer bacteriën dan in je vagina en soms ook veel schadelijker…
Maar zo zie je maar dat iedereen zo zijn eigen voorkeuren heeft.Anoniem11 januari 2015 om 14:03mijn vriend en ik hebben genoten, ik vond het zelfs lekkerder tijdens mijn ongesteldheid omdat we geen glijmiddel nodig hadden.
Reageren