- Anoniem27 december 2014 om 21:35
Ik heb een vraagje 2 weken geleden was de eerste dag van mijn maandstonden en vandaag heb ik terug beetje bloedverlies wat kan dit zijn? Ik heb dit ook nog nooit eerder gehad
Alvast bedankt5 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 december 2014 om 22:31Het zou een tussentijdse bloeding kunnen zijn. Dat komt wel eens voor.
Reageren
Gebruik je de pil?
Heb je onbeschermde seks gehad?Anoniem28 december 2014 om 08:48Ik gebruik de pil kiet ben namelijk met mijn vriend aan het proberen om zwanger te worden. En het was idd na sex te hebben met hem maar het rare was dat da het enige was ben later nog naar de wc gegaan en had geen bloedverlies meer
ReagerenAnoniem28 december 2014 om 10:25Waarom vroeg je eigenlijk of ik de pil neem en onveilige sex heb gehad?
ReagerenJohn (moderator)
28 december 2014 om 11:57Omdat dat informatie is die iets kan zeggen over tussentijds bloedverlies.
Als het tijdens of direct na de seks was kan het een contactbloeding zijn. Dat kan gebeuren als de seks iets te ruw is of bijvoorbeeld door vingeren. Wel iets om even in de gaten te houden. Als het vaker voor gaat komen, wel even naar de huisarts. Het zou dan ook een infectie kunnen zijn.
ReagerenAnoniem28 december 2014 om 12:14Oke hartelijk bedankt
Reageren