- Anoniem22 april 2014 om 20:08
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort seks met mijn vriend. We hebben het ongeveer 5 keer gedaan, maar sinds
de vierde keer zit er een piepklein scheurtje richting de anus. Ik weet niet precies of het nou een scheurtje of geïrriteerd plekje is, maar het is maar 1 of 2 dagen een beetje pijnlijk. Nou is die van mijn vriend boven het gemiddelde, ik weet niet of dit ook van belang is? Ook heb ik geen soa. Wat mijn vraag is, is dit erg? Gaat het over of blijft het terug komen? Tijdens de seks heb ik geen pijn en het doet ook geen pijn tijdens het plassen. Hebben er misschien meer vrouwen last van?Alvast bedankt!
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 april 2014 om 20:21Heel goed mogelijk dat er een klein oppervlakkig scheurtje ontstaat als je vriend groot is geschapen. Dat is vervelend, maar kan ook tot infecties leiden. Het is ook mogelijk dat er sprake is van een huidaandoening waardoor het scheurtje ontstaat. Misschien is het goed om even bij de huisarts langs te gaan.
ReagerenAnoniem22 april 2014 om 23:42Mijn vriend is ook groter geschapen dan gemiddeld. Dat stukje huid onderaan de vagina kan geïrriteerd raken. Tip om in de toekomst te voorkomen; Zorg dat het vochtig blijft! Spuug of glijmiddel zijn uitstekende middelen! Zelf gebruik ik bij irritatie vaselinecrème zonder geurstoffen e.d. Dit kun je voor een paar euro kopen bij de apotheek.
ReagerenAnoniem5 mei 2014 om 11:38Heel erg bedankt! Ik ga jullie advies zeker opvolgen.
Reageren