Zoeken Vraag het forum

pijnlijke opgezwolle clitoris

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Heey heey..
    Toen ik vanmorgen wakker werd deed mijn clitoris best wel pijn.. toen ik voede zat er een flinke bobbel op die zo zeer deed.. roen ik verder ging kijken met een spiegeltje zag ik dat er een klein wondje zit.. toen ik op de bobbel drukte kwam er pus uit maar dan uit de clitoris maar niet uit het wondje..

Wat zou dit kunnen zijn? Iemand enig idee?
    Ik hoor graag een reactie!
    Liefs bloempje

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik kan me niet voorstellen dat er pus uit je clitoris komt. Het zal waarschijnlijk smegma zijn dat onder het clithoedje zit. Hoe oud ben je? Maak je het gebied van de clit met name dat hoedje ook altijd goed schoon?
    Als er wel pus uit de clit komt moet je toch een fikse ontsteking hebben. Dan raad ik je aan om ermee naar dokter te gaan.

Reageren
    Anoniem

Ik ben nu 22 jaar.. heb al ruim 4 jaar een vaste vriend.. ik spoel iedere dag met lauw water onder de douche.
    Nouja het lijkt dat het uit de clit komt.. wat zou ik kunnen doen tegen de smegma?

Reageren
Reageer op: pijnlijke opgezwolle clitoris
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.