- Anoniem5 februari 2014 om 16:29
Ik reinig iedere dag mijn vagina met water, ook vanbinnen.
Ik zet gewoon de douche erop en ‘zuig’ dan met mijn buikspieren het water naar binnen en duw het er weer uit.
Hierdoor is mijn vagina altijd erg schoon, is dit slecht voor je? als in kan het écht kwaad?Ik wil hiermee stoppen omdat ik weet dat het niet goed is voor het natuurlijk milieu in mijn vagina en omdat ik nauwelijks nog nat wordt bij seksuele activiteiten. ik heb in het verleden ook last gehad van candida en nu ik ben gestopt heb ik weer last van roodheid etc. dit is het nu volgensmij niet..
zou het een vorm van vaginosis kunnen zijn? herstelt mijn PH waarde vanzelf of zou ik hiervoor een kuur moeten halen?
Ik heb wanneer ik mezelf niet meer zo was last van een vieze geur, roodheid, scheurtjes die ontstaan door geslachtsgemeenschap (het is gewoon allemaal gevoelig) en het lijkt alsof er soms kleine luchtbelletjes uit mijn vagina komen.Wie kan mij meer informatie geven?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 februari 2014 om 18:34Ik zou toch maar eens even bij de huisarts langs gaan om te laten bekijken of er geen infectie aanwezig is.
Reageren
Iedere dag de vagina uitspoelen met lauw water zou geen probleem moeten zijn. Gewoon uitspoelen dus. Niet overdrijven.Anoniem6 februari 2014 om 18:13Oke, dan doe ik dat. bedankt!
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2014 om 18:17Laat nog even wat weten als je bent geweest.
Reageren
Succes!