- Anoniem29 januari 2014 om 18:01
ik maak me superveel zorgen en ik hoop dat iemand me kan helpen.
als ik me scheer vanonder doe ik het soms niet voorzichtig genoeg en zonder scheerschuim dus het ligt soms open.
zaterdag heb ik me geschoren en weer niet voorzichtig genoeg..
zondag heb ik mijn maandstonden gekregen. sinds zondag heb ik ook ongeloofelijk veel pijn daar wat ik normaal niet het als het open ligt. ik heb gezien dat er stukjes open lagen dus dacht ik dat het van het scheren was en dat het door het bloed zohard pikt.
ik heb ook pikkeltjes daar. ik dacht dat dat was door ingegroeide haartjes of ook iets van het scheren. maar het doet al 3 dagen super veel pijn zeker als ik moet plassen brandt het. staan, zitten, liggen, fietsen, … alles pikt
maar toen ik juist uit de douche kwam en er nog eens naar keek heb ik gezien dat ik ook 3 plekjes op mijn binnenste schaamlip heb en er zit precies een scheurtje vanboven onder de clitoris waar de 2 lippen samen komen , en het doet pijn als je er aan komt , is dit iets ernstig? ik maak me super veel zorgen 🙁3 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 januari 2014 om 18:12Je hebt inderdaad wat onvoorzichtig geschoren. Gebruik de volgende keer scheerschuim en wees wat voorzichtiger. Geen zijwaartse bewegingen met een mesje maken.
De wondjes die je hebt geven wel risico op infecties en ontstekingen. Dus raad ik je aan om even naar de huisarts te gaan en daar een antibacteriële zalf voor te laten schrijven voor de wondjes.
ReagerenAnoniem29 januari 2014 om 18:17oke dankuwel! maar denkt u dat de plekjes aan de binnenste lippen en dat ‘sneedje’ aan de clitoris ook daarvan is?
ReagerenJohn (moderator)
29 januari 2014 om 18:47Met zekerheid kan ik het natuurlijk niet zeggen maar het lijkt er toch wel op.
Reageren