- Anoniem20 januari 2014 om 23:03
Hallo, ik ben een meisje van 14 en ik zit met een vraag! Want het is nu dus maandag, en zondag avond voor dat ik naar bed ging moest ik naar de wc. En toen moest ik zeg maar.. Poepen. Maar toen opeens dacht ik dat ik poepte uit mijn vagina!? Er kwam bruinig spul uit dat niet op bloed leek! Natuurlijk poepte ik niet uit mijn vagina maar ik liet het maar gewoon. Toen de volgende ochtend (vanochtend dus) ging ik plassen en voog ik af en zat er allemaal bruin weer aan. Vlak daarna een beetje rood en toen had ik dus maandverband van mijn moeder gepakt en naar school gedragen voor de zekerheid maar toen ik thuis kwam zat er niets in behalve een heel klein beetje bruin. Ik heb daarna alleen nog maar een beetje bruin gezien. Maar ben ik nou ongesteld of niet? Want straks heb ik een of andere ziekte ofzo?! En als ik ongesteld ben weet ik dat ik beter morgen en overmorgen ook maandverband moet gebruiken ofzo! Ik heb nog aan niemand verteld omdat ik het dus niet zeker weet! Ik hoop dat iemand zekerheid kan geven! Alvast bedankt xxx een meisje die misschien voor de eerste keer ongesteld is
1 reactieReagerenJohn (moderator)
20 januari 2014 om 23:32Het lijkt er alleszins op de je eerste menstruatie is begonnen. Ik zou inderdaad de komende dagen wat maandverband gebruiken voor de zekerheid. Uiteraard kun je hier natuurlijk ook met je moeder over praten. Die weet hier natuurlijk ook alles van.
Reageren