- Anoniem29 november 2013 om 07:31
Hoi,
Ik ben een meisje van 17 en sinds kort zijn mijn vriend en ik seksueel actief. Wel ik ben nog steeds maagd, dat wel, maar hij heeft mij wel gevingerd. De eerste paar keren was er niets aan de hand maar de laatste 5 keren bloedde ik tijdens het vingeren. Eerst dacht ik dat het misschien een wondje was, maar het bloed echt hevig. Hij moet telkens zijn lakens wassen omdat ze helemaal onder het bloed zitten! Hij gebruikt vaak 2 vingers, maar het doet nooit pijn, ik heb alleen daarna wat gevoelige schaamlippen en een beetje jeuk, maar dat heb ik wel vaker, zelfs voor ik hem kende! Kan iemand mij helpen! Ik maak mij hier zorgen over!1 reactieReagerenviking7129 november 2013 om 08:32Hoi Anoniem,
Reageren
Het zou kunnen zijn dat als je vriend scherpe nagels heeft dat hij per ongeluk wat stuk maakt. Doordat je erg opgewonden raakt raakt het gebied enorm goed doorbloed en misschien ligt er een adertje aan de oppervlakte die hij raakt.
Maar omdat het al een aantal keren gebeurd is zou ik je toch willen adviseren om naar je huisarts te gaan. Die kan het dan onderzoeken en je eventueel doorsturen om je van je probleem af te helpen.
Ik hoop dat het snel opgelost is.