Zoeken Vraag het forum

Hevige vaginale bloeding.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hevige vaginale bloeding.

Hey,

Gisteren had ik seks met mijn vriend, waarna na 1 minuut een heftige bloeding ontstond. In de eerste instantie hadden we geen idee waar het vandaan kwam, maar toen we eenmaal naar de badkamer waren gelopen werd het wel duidelijk.

Tijdens het bloeden ben ik tevens 3x voor een paar seconden knock out gegaan, maar na een kwartier ging ik me beter voelen. Echter heb ik in dat kwartier aardig wat bloed verloren ( naar mijn idee? ). In het bloed zaten wel al bloedstolsels.

Ik ben erg geschrokken maar voel me nu weer gewoon goed. Naar mijn idee ben/was ik niet zwanger, maar toch was mijn eerste gedachte een miskraam. Ik zou graag willen weten hoe jullie hier over denken.

Misschien wel handig om erbij te vermelden is dat ik de diane 35 al 3 jaar slik, en dat in de bijsluiter staat vermeld dat er een vaginale bloeding op kan treden.

Momenteel voel ik me weer goed, en heb ik nergens last van.

Hebben jullie enig idee? Ik ben nog niet bij de dokter op consult geweest, en zou dit liever ook niet doen.

Alvast bedankt.

1 reactie
    Reageren
    Tandor1

Wanneer zou je stopweek zijn?

Het is inderdaad zo dat er tussentijdse bloedingen kunnen ontstaan tijdens het pilgebruik.
    De bloeding die jij omschrijft is toch wel even anders.
    Een miskraam is niet erg voor de hand liggend.

Contactbloedingen, bloedingen dus ontstaan tijdens of direct na seks te hebben gehad verdienen toch iets meer aandacht.
    Lees ook:
    http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/84327-redenen-vaginaal-bloeden-na-seks.html

Het zou verstandig zijn om toch de huisarts te consulteren.

Wat betreft de Diana 35:
    De diana 35 is een omstreden pil.
    Lees ook:
    http://www.nrc.nl/nieuws/2013/05/17/mogelijk-achttien-nederlandse-doden-door-slikken-pil-diane-35/

Reageren
Reageer op: Hevige vaginale bloeding.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.