- lise4 juli 2013 om 21:10
Hallo ik ben een meisje van 15 en ik heb nu al ongeveer 1week lang de pijn die ik voel als ik mijn regels heb maar zonder het bloed. de pijn begon vanaf het einde dat ik normaal mijn regels zou moeten krijgen maar ik heb die dus niet gehad. ondertussen al 1maand en 1week niet. ik maak mij zorgen, zou het kunnen dat ik zwanger ben of is het iets heel anders? ik vind het gewoon vreemd dat ik nu al zo lang veel pijn heb en dat er niets gebeurt. ik weet niet goed wat ik moet doen. Kan iemand mij helpen?
2 reactiesReagerenLola6 juli 2013 om 14:00Heb je onveilig seks gehad? Ben je aan de pil? Als je denkt zwanger te kunnen zijn, doe dan een testje.
Reagerenanoniem21 augustus 2013 om 17:39Hey iedereen, een dik jaar ben in naar de gyno. (dokter) geweest omdat ik al maanden last heb in mijn onderbuik. Die zei me dat ik meteen moest stoppen met de pil omdat hij me teveel hormonen geeft, door die teveel hormonen heb ik slijmophoping in mijn baarmoeder. Bij geslachtsgemeenschap had ik heel veel pijn, tot huilen toe. Ik heb hiervoor medicatie gekregen, maar sinds enkele weken is het terug en veel meer als vroeger, ik draai weg ben regelmatig 2 weken overtijd en heel veel pijn in baarmoeder en eierstokken. Ik ben alle dagen doodop, ik heb haaruitval en heb ik kan moeilijk slapen s’ nachts 🙁 Ik weet niet wat te doen…
Weet iemand wat dit kan zijn?
Groetjes 🙂
Reageren