Zoeken Vraag het forum

Enorm veel slijm uit vagina?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ik ben een meisje van 14.

Ik heb al bijna 3 jaar mijn menstruatie maar ik heb de hele tijd last van het slijm en ik ben bang dat het op mijn onderbroek komt. Dus draag ik altijd maandverband.

is dit erg en zijn er andere oplossingen om het slijm weg te krijgen?

please help en alvast bedankt

John (moderator)

Het slijm hoort er toch bij. Dat zal naarmate je ouder wordt ook wel minder worden. Gebruik niet voortdurend maandverband maar beter inlegkruisjes. Praat er met je moeder over.

Reageren
    Anoniem

Ik ben 15 en ik ben sinds mijn 14e ongesteld, maar ik was vorige week ongesteld en ik heb nu ook van dat slibberige slijm maar ik durf niet naar de huisarts of er met mijn ouders over te praten

Reageren
    anoniem

Hallo, ik ben 24 en was een beetje slijm wel gewend maar nu is het zo erg en ook heel dun dan als ik niet optijd bij de wc ben heel me ondergoed doorweekt is. het maakt ook niet uit waar in de maand ik ben voor of na menstruatie ect. het is er altijd en altijd veel. ik ga daagelijks door 2 a 3 onderbroeken heen.

Reageren
    John (moderator)

Ga dan met die klachten naar de huisarts !

Reageren
    ANONIEM

Ik heb hetzelfde probleem… Wanneer komt mijn menstruatie dan ongeveer?

Reageren
    John (moderator)

Dat is op voorhand niet te zeggen. Dat zul je toch even moeten afwachten

Reageren
    Sss

Hey ik ben 7maanden terug bevallen, sinds dien heb ik enorm veel last van slijm (heeft geen kleur of geur en is enorm dik) en af en toe pijn aan mijn baarmoeder is dit normaal?

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Neem contact op me de verloskundige of ga naar de huisarts

Reageren
    Anoniempje

Hoii allemaal,

Ik ben sinds 2 weken een beetje ziek (denk ik) ik voel me erg misselijk en af en toe pijn aan men buik als ik moet plassen. Ook verlies ik veel slijm ( doorzichtig/wit). Ik schrik er zelf van als ik wakker word ! Iemand enig idee wat het kan zijn?

Gr. K

Reageren
    John (moderator)

Ga met de klachten naar de huisarts en laat een urineonderzoek doen om te kijken of je een urineweginfectie hebt

Reageren
    Anoniem

ik ben 14. Ik heb ook heel veel slijm in mijn onderbroek. Maar ik ben een keer ongesteld geweest en ik ben nu al 8 weken niet ongesteld geweest is dit normaal???

Reageren
    John (moderator)

Dat is een vrij normaal verschijnsel. Praat er met je moeder over

Reageren
    ??

Is het normaal dat ik al 45 dagen niet ongesteld ben geweest

1. 45 dagen geleden was mijn eerste keer ongesteld
    Reageren
    John (moderator)

Als je pas menstrueert, kunnen de menstruaties nog erg onregelmatig zijn

Reageren
Reageer op: Enorm veel slijm uit vagina?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.