Zoeken Vraag het forum

Slijm uit vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • suzan

Hey, ik heb een vraagje

Ik heb al meer dan een jaar dat er slijm uit me vagina komt. (maarja niet de makkelijkste onderwerpen om over te praten bij een dokter of ouders). Het slijm is wittig en dik. Het komt er 24/7 uit, dus niet alleen voor de menstruatie.
    Eerst deed ik een tampon in en dan had ik er geen last van, maar dat werkt nu ook niet meer.

Ik menstureer nu 3 jaar en heb nooit de pil gebruikt.

Iemand enig idee?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De eerste jaren dat je menstrueert kan dat wel voor komen. Het zijn met name de hormonen die daar verantwoordelijk voor zijn als er tenminste geen andere klachten bij zijn.
    Je zou hiervoor naar de huisarts kunnen gaan.

Reageren
    Set

hoi, ik ben twaalf jaar oud en wordt bijna dertien. Ik heb nu al 2 jaar een soort wit slijm in mijn onderbroek. Is dit nirmaal voor mijn leeftijd

Reageren
    John (moderator)

Je dat is normaal als je nog niet ongesteld bent. praat er met je moeder over.

Reageren
Reageer op: Slijm uit vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.