Zoeken Vraag het forum

Gek ringetje, uiteinde vagina?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Hoi ik ben 15 en heb nog geen seks gehad. ik heb bij de ingang van mn vagina zegma een soort flapje, maar daar kan je met je vinger doorheen, een soort ringetje van vlees… heel gek. Ik had een keer een tampon (1e x) toen kreeg ik hem er niet meer uit omdat die daar achter bleef haken. Ik ben echt bang dat er later geen piemel in past ofzo. lol. Kan iemand me helpen ? Of weet iemand of dit normaal is?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Beste Anoniem.
    Ik denk dat het je maagdenvlies is.
    Google maar even op maagdenvlies.

Maak je geen zorgen. Die piemel past er later wel in. Als er een kind uit kan, dan past er zeker een piemel in.

Reageren
    Anoniem

uhm, ik denk niet dat het het maagdenvlies is want dat zit toch vast erin zegma… dit is een soort ringetje, het is wel stevig soort spierweefsel fzo.. het zit als een soort handvat want het kan een beetje eruit.. lastig uit te leggen.. er zit weinig gevoel in en de doorsnede van het gat is denk ik ong. 1,5 cm en de en de dikte van het ringetje is denk ik 4 mm. het dit als een sorrt bruggetje over me vagina echt een soort handvat idee…

Reageren
    Anoniem

zoiets dus.. [img size=736]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/qqqqq.png[/img]

Reageren
    Emma

Hai, dit is inderdaad een beetje vreemd en ik adviseer je dan ook om even naar de huisarts te gaan. Hij kan beoordelen of het verder geen kwaad kan of dat het misschien beter is om het d.m.v. een kleine ingreep te verwijderen. Ik heb er in ieder geval niet eerder van gehoord. Laat je weten hoe het met je gaat? En of de dokter misschien een naam heeft voor jouw ‘ringetje’.

Groetjes

Reageren
    Anoniem

Hallo, ik ben net terug van de huisarst en die heeft gekeken, ik dacht eerst dat het een septate hymen was maar dit bleek het niet te zijn… Hij zij dat het vaker voorkomt en eigenlijk normaal was, sommige mensen hebben dar blijkbaar, hij zij dat ik er later bij gemeenschap geen problemen mee krijg omdat hij zijn vinger er gewoon in kon doen. Zelf vind ik het heel gek omdat ik er van overtuigd was dat het wel echt iets en dus moeilijk te geloven maar ik besef me dat ik nog niet echt goed met een spiegel gekeken heb alleen vanboven en dat ga ik dus nog doen. Maar t blijft lastig met de tampon verwijderen..

Reageren
    Anoniem

Het is een bruggetje wat van de ene kant van he vagina gaat naar de andere kant ik heb dat zelf ook het is geen maagdenvlies maar je kunt het bruggetje laten verdofen en laten door knippen door de huisarts

Reageren
Reageer op: Gek ringetje, uiteinde vagina?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.