- –27 maart 2013 om 22:23
ik heb een vraag ik had last van een dikke witte afscheiding het was ook meer dan normaal en soms wat brokkelig. een rode vagina ,de afscheiding branden als er heel veeluit kwam, bij het plassen geen last en zo overdag ook niet , echt alleen als het veel was.
ik heb een soa test gedaan ,de uitslagen waren goed.
nu denk ik aan een schimmelinfectie..
ik ALLEEN ik heb mijn menstruatie gehad, bij de soa test zeiden ze dat de klachten kunnen afnemen wanneer je gemenstrueerd hebt ( bij gedachten op een chlamydia )het is nu 2 weken geleden dat ik gemenstrueerd hebt en de klachten zijn vrijwel weg,geen branderig gevoel,, de hoeveelheid afscheiding is weer normaal , de vagina is NIET meer rood. alleen soms wat brokkelige afscheiding.
nu mijnvraag;kn een schimmel infectei van zelfover gaan? of moet ik er echt een behandeling voor nemen ?
moet ik hier voor nou naar de huisart ?ook nu ik vrijwel geen klachten meer heb ?6 reactiesReagerenHeleen28 maart 2013 om 12:07Het kan vanzelf weer overgaan. Koop anders GynoDaktarin.
Reageren
GroetjesC.18 april 2013 om 09:16Ik zou toch maar even naar de huisarts gaan.
ReagerenQuote18 april 2013 om 11:34C.21 april 2013 om 07:46Als het verder niet helpt, ga dan alsnog naar de huisarts.
ReagerenA.5 juli 2013 om 14:42Je hebt tegenwoordig goede vaginaalzetpillen van Cydonia te koop. Ze zijn helemaal natuurlijk en werken heel goed!Ze zijn te koop via Vrouwenpoli Boxmeer en via ‘a healthy body’. Ik raad het iedereen aan want ik was binnen 3 dagen van mijn schimmelinfectie af 🙂
ReagerenAnoniem15 februari 2014 om 07:00Bedankt voor de tip over die cydonia zetpillen, heb ze gekocht en het hielp echt. ik heb ze alleen via deonlinedrogist.nl gekocht, had je geen verzenskosten 😉
Reageren