Zoeken Vraag het forum

gaat een vaginale schimmel van zelf over?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ik heb een vraag ik had last van een dikke witte afscheiding het was ook meer dan normaal en soms wat brokkelig. een rode vagina ,de afscheiding branden als er heel veeluit kwam, bij het plassen geen last en zo overdag ook niet , echt alleen als het veel was.

ik heb een soa test gedaan ,de uitslagen waren goed.

nu denk ik aan een schimmelinfectie..
    ik ALLEEN ik heb mijn menstruatie gehad, bij de soa test zeiden ze dat de klachten kunnen afnemen wanneer je gemenstrueerd hebt ( bij gedachten op een chlamydia )

het is nu 2 weken geleden dat ik gemenstrueerd hebt en de klachten zijn vrijwel weg,geen branderig gevoel,, de hoeveelheid afscheiding is weer normaal , de vagina is NIET meer rood. alleen soms wat brokkelige afscheiding.

nu mijnvraag;kn een schimmel infectei van zelfover gaan? of moet ik er echt een behandeling voor nemen ?
    moet ik hier voor nou naar de huisart ?ook nu ik vrijwel geen klachten meer heb ?

6 reacties
    Reageren
    Heleen

Het kan vanzelf weer overgaan. Koop anders GynoDaktarin.
    Groetjes

Reageren
    C.

Ik zou toch maar even naar de huisarts gaan.

Reageren
    C.

Als het verder niet helpt, ga dan alsnog naar de huisarts.

Reageren
    A.

Je hebt tegenwoordig goede vaginaalzetpillen van Cydonia te koop. Ze zijn helemaal natuurlijk en werken heel goed!Ze zijn te koop via Vrouwenpoli Boxmeer en via ‘a healthy body’. Ik raad het iedereen aan want ik was binnen 3 dagen van mijn schimmelinfectie af 🙂

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor de tip over die cydonia zetpillen, heb ze gekocht en het hielp echt. ik heb ze alleen via deonlinedrogist.nl gekocht, had je geen verzenskosten 😉

Reageren
Reageer op: gaat een vaginale schimmel van zelf over?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.