Zoeken Vraag het forum

flap tussen mijn schaamlippen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alanna

hooi, ik ben een meije van 14 jaar. ik heb sinds kort (2 a 3 maanden) een soort van flapje tussen mijn buitenste schaamlippen, het loopt door tot mijn ingang waar het echt een soort hangding is. als ik in de spiegel bijvoorbeeld kijk lijkt het net of ik 3 schaamlippen heb. ik heb nog nooit sex of sexuele aanrakingen gehad. is dit normaal en hoe komt dit?? groetjes.

5 reacties
    Reageren
    mandy

Hoi Alanna

Je hoeft je totaal geen zorgen te maken. Dat flapje zijn je binnenste schaamlippen die gaan groeien omdat jij zelf ook groeit/volwassen wordt. Waarschijnlijk heb je er 2 maar is de een wat groter dan de ander. Ook dit is normaal. Elke vagina is anders en die van jou is dus ook volkomen normaal. Ik heb het zelf namelijk ook. En vond het vroeger ook raar en dacht dat het niet hoorde. Ik ben nu 29. Ik sport veel en als ik dan met andere vrouwen onder de douche sta zie ik dat die het soms ook hebben, of erger, of minder. Bij de een zit het dicht, bij de ander is er wat meer te zien. (dat kun je flapjes noemen ja ;)) Ze zijn allemaal verschillend. Net als dat ieder mens een verschillend gezicht heeft, of oren, of figuur. Het heeft een functie, je bent volkomen normaal en gezond! Groetjes

Reageren

Anatomie van de menselijke vagina:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Vagina

Reageren
    Alanna

ik hoop het! ben iedergeval meer terustgestelt bedankt

Reageren
    Anoniem

Bedoel je je voorhuidje over je clitoris?

Reageren
    Mandy

Fijn dat je gerustgesteld bent! echt geloof mij, je bent volkomen normaal. Ik herken die onzekerheid en bij mij duurde het langer voordat ik erachter kwam dat het normaal was. Ook mijn vriend vind het normaal dus daar moet je voor later ook geen zorgen om maken! Vond het zonde voor je als je er eerst jaren mee zit omdat je denkt dat het raar is terwijl dat helemaal niet hoeft! Daarom dacht ik, ik help je even met mijn antwoord! Dat hoopte ik natuurlijk 😉

Hieronder een linkje met een soort gelijk verhaal: http://www.jmouders.nl/Themas/Gezondheid-11/Gezondheid-11/Hoe-ziet-een-normale-vagina-eruit-14-jaar.htm#

Reageren
Reageer op: flap tussen mijn schaamlippen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.