- elisa25 december 2012 om 11:10
@meisje_lilly
Nou, wees blij dat het geen pijn doet! Maar wat het is weet ik ook niet. sorry.Scaredgirl5 februari 2013 om 22:30Ik heb dit ook maar dan aan de rechterkant van me buitensteschaamlip
Reageren
Dit is bij mij een hard soort van knikker ik schaam me dood en ben bang dat het iet ernstig is ik ben nog maagd dus het is geen soa
Weet iemand wat dit is?Meisje_Lilly1 april 2013 om 10:13Waarschijnlijk heb je allang reactie gehad, maar heb je dit nog steeds? Ik ben nog steeds niet naar de dokter geweest, maar ga wel een afspraak maken. Ik heb dus ook iets anders ontdekt, links naast mijn clitoris. Het is ook een soort knikker onderhuids en als ik er op druk schiet die weg zeg maar. Is dat wat jij ook hebt?
Reageren
Ik ben bang dat er straks nog veel meer dingen bij komen…doorngirl3 april 2013 om 14:45Sinds 2 maanden heb ik een soort van uitstulping in mn vagina, alsof er iets zit zo groot als n vingerkootje met n zacht topje met in t midden n puntje. Ik vermoed dat het mn baarmoeder(mond) is die ik kan voelen.
Het enige dat me zorgen baart is dat ik ‘m al na ongeveer na 5 cm kan voelen! Ik heb dit nooit eerder zo gevoeld. Is dit wel normaal dat ik m al zo snel voel? Ik verder niet echt klachten ofzo. Heb wel eens pijn in mn buik en onderrug, maar dat is maar af en toe en daar denk ik niets van. Dat heeft iedereen toch wel eens?dat hierboven heb ik ook PRECIES! alleen ben ik pas 15…. ik maak me echt zorgen en ik durf het niet tegen iemand te vertellen (sowieso is mijn huisarts een man dus daar durf ik écht niet heen….)
is dit dodelijk ofzo? of kan je er onvruchtbaar van worden?
ReagerenAnoniem8 oktober 2013 om 10:48omg ik heb precies t zelfde doorngirl heb je er al wat aan laten doen?
ReagerenAnoniem2 februari 2014 om 06:47Hoi ik heb dit ook alleen bij mij doet het bobbeltjepijn een hij zit een ook een beetke bij de opening
Gr dewy 12 jaar
ReagerenJohn (moderator)
2 februari 2014 om 08:50Als het bobbeltje bij de opening zit en pijn doet zal het een ontstoken kliertje zijn. Een klier van bartholin. Ga ermee naar je huisarts.
ReagerenAnoniem18 augustus 2014 om 18:51Heeey,
Reageren
Ik heb precies hetzelfde geloof ik! Ik heb t dan ook echt wel al sinds ik 9 ben ofzoiets, en ik ben nu 14! Heb er nooit last van gehad, maar wil nu toch echt dat het weggaat.. Het is bij mij de ene dag groter dan de ander.. Ik durf ook echt niet naar de dokter, maarja ik geloof dat ik toch maar moet gaan binnenkort ..Anoniem26 augustus 2014 om 11:51Ik heb precies hetzelfde als wat ‘doorngirl’ beschrijft over een bult in de vagina zo groot als een vingerkootje met een puntje erin. Het zit bij mijn echt maar een halve cm in mijn vagina en denk ook dat het mijn baarmoedermond is.
Reageren
Ben echt heel erg bang dat het een baarmoederverzakking is 🙁
Ben jij er ondertussen al achter gekomen wat het bij jou is?fab6 februari 2022 om 18:04Mijn dochter is 15 en heeft hetzelfde symtomen een soort wiebelend bobbeltje tussen de ingang van haar vagina en anus.. ook afscheiding en soms pijn bij plassen… ze is nog maagd. Wat kan dit zijn
ReagerenJohn (moderator)
6 februari 2022 om 18:22Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
Reageren