Zoeken Vraag het forum

Vreemde symptomen, 7 mndn niet ongesteld en NIET ZWANGER

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sarah

Hoi allemaal,

ik ben al 7 mndn niet ongesteld geworden, ik ben heel vaak moe, ik slaap bijna 14 uur per dag ELKE DAG, ik eet normaal, ik heb tintelingen in mn vingers, ik ben snel geirriteerd, heb geen concentratie meer en IK BEN NIET ZWANGER. Ik heb al bijna 20 testen gedaan in de afgelopen periode en de huisarts heeft er ook al 2 gedaan, maar alles is negatef.

Ik heb soms stekende pijn in mn onderbuik, aan de linkerkant. Er is een constante doffe pijn.. een soort vervaagde kramp op die plek, maar soms steekt het echt erg. Ik ben een paar keer ‘dubbel geklapt’ van de pijn en ook moet ik vaak huilen van de pijn.

Ik ben meerdere malen naar de huisaets en het ziekenhuis geweest, maar zij zeiden dat het niets was.
    Ik heb het gevoel alsof ik niet serieus wordt genomen, want 7 maanden niet ongesteld en NIET ZWANGER is niet normaal!!

Wie kan me helpen hierbij of herkent dezelfde symptomen?

PS: Ik keek net 2 episodes van “I didnt know i was pregnant” en ik begin echt bang te worden. :S
    Ik ben trouwens een gezonde 22 jarige meid.

Ik ben nu toch wel heel erg ongerust..

Groetjes!

2 reacties
    Reageren
    ikke

overgang???

er zijn ook nog andere ziektes zoals premenstruele syndrom en anderen
    ik heb om de zoveel tijd hetzelfde klachten en blijft 4 tot 7 maand cyclus uit
    dit jaar enkel 1x ongesteld geweest ,nu is al 5 maand voorbij en nix meer
    ik denk dat ik dat heb die syndrom maar de huisaarts dringt aan om een spiraal te plaatsen of hormonen slikken …..o ja en ik heb haargroei ook bah

Reageren
Reageer op: Vreemde symptomen, 7 mndn niet ongesteld en NIET ZWANGER
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.