Zoeken Vraag het forum

Bultjes Vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • s-natje3

Hallo.
    het zit me de laatste tijd toch erg dwars dus ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen.
    ik heb sinds mijn 14e als bultjes bij mijn vagina.
    Niet in mijn vagina maar er net omheen op de rand van mijn vagina.. ik hoop dat jullie het snappen.
    en ik heb vaag rode schaamlippen omdat het jeukt en irriteert. ik heb daar vaker last van gehad en ben daarmee naar de arts gegaan.. de arts heeft naar mijn vagina gekeken en zei dat het geirriteerd was. maar heeft verder niks gezegd over die bultjes.. is het normaal ? komt het vaker voor ? ik heb geen idee!. ze jeuken niet doen geen pijn. ik moet wel zeggen dat het er veel zijn. heb daar alleen nooit jeuk ( op de bultjes ). ik heb het veilig gedaan maar ik had het al toen ik 14 was. ik maak me echt zorgen of het nou een soa is.. alleen de Arts heeft niks gezien of raars opgemerkt.. weet een van jullie wat het is ? of komt het jullie bekend voor?.

2 reacties
    Reageren
    Emma

Ik denk dat je gewoon talgkliertjes bedoeld. Heel normaal hoor. Heel soms kan er wel eens eentje wat dikker en roder worden, als een puistje, en die kun je dan voorzichtig uitdrukken met schone nagels. Maar zoals jij het nu beschrijft, moet je er gewoon afblijven. Rode en geïrriteerde schaamlippen zou kunnen komen door een candida (schimmeltje) infectie als je ook afwijkende afscheiding hebt. Anders kun je ook een beetje Sudocrem op je schaamlippen (niet in je vagina) smeren. Dat helpt tegen schraalheid. Nog vragen? Stel ze gerust.

Groetjes Emma

Reageren
    s-natje3

Dankjewel!. ja van mijn arts heb ik toen zalf gehad om het te kalmeren. bedankt voor de tips!. zo ben ik een stuk gerustgestelder.

Reageren
Reageer op: Bultjes Vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.