Zoeken Vraag het forum

Poliep baarmoederhals

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lovelenlove

Hai..
    Ik ben 18 jaar (heel jong dus) en heb sinds een aantal jaar (vanaf mn 14e denk ik al) een soort poliep in mijn vagina. Heb last van afscheiding die een onaangename geur heeft en heb soms een heel vervelende vooral rare buikpijn in mijn onderbuik. Ben altijd heel erg ongesteld (verlies veel bloed en vaak bloedarmoede) en soms bloed ik tussendoor ook een klein beetje. Ik loop hier al jaren mee rond omdat ik enorm preuts ben en er niet over durf te praten. Normaal gesproken kun je zo’n poliep krijgen als je rond de 30-40 jaar bent, maar ik had het al toen ik 18 was.. Wat zou dit kunnen zijn?

Lenie..

2 reacties
    Reageren
    lovelenlove

Hoop echt dat er snel iemand reageert.. wil graag weten wat het is en wat ik er mee aan moet..

Reageren
    brenda A

je wil er niet over praten en je wil niet naar de dokter???
    wat moeten wij hiermee? helaas, zo’n forum kan je er niet vanaf helpen.
    zo’n poliep kan, zeker als hij klachten geeft, beter verwijdert worden.

het enige dat je kunt doen is naar de huisarts gaan, hij is er voor.
    hij kan je doorsturen naar een gynacoloog, heb je een probleem door preutsheid, vraag dan maar om een vrouwelijke gynac. ze zijn er genoeg….. geloof me, preutsheid gaat wel over, je zal toch echt goed voor jezelf moeten zorgen.
    O.a. om straks op tijd, vanaf je 25e, uitstrijkjes te laten maken.
    kom op, ff bellen morgen voor een afspraak.
    groetjes, Brenda

Reageren
Reageer op: Poliep baarmoederhals
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.