Zoeken Vraag het forum

eerste keer seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • betruetowhoyouare

Ik heb dit weekend voor de eerste keer seks gehad, ik ben een meisje van 16, en het deed veel pijn. Maar toen we gedaan hadden kreeg ik harde hartkloppingen, misselijk, duizelijk, gevoel dat ik moest overgeven, zwart voor mijn ogen, dofgeluid in mijn oren,net alsof ik ging flauwvallen.MIjn vriend heeft me meteen na buiten gebracht en mij wat chocolade gegeven ( voor de suikers) en toen was alles in orde. En ik had ook niks gebloed. Maar ik vraag me af of het erg is dat ik bijna flauwgevallen was en of het normaal is dat ik niet gebloeit heb ?
    Hopelijk krijg ik hier een een antwoord op , ben echt ongerust!
    Alvast bedankt !

2 reacties
    Reageren
    Yvonne

Hallo, ik denk dat je een soort hyperventilatie aanval hebt gehad, gewoon door de spanningen. Zoek maar eens op google bij hyperventilatie of hier op het forum,. De klachten die je had, lijken daar heel erg op.
    Je hoeft niet altijd de standaard klachten te krijgen, zoals zwaar ademhalen enzo.
    Het bloeden na de sex, dat is niet standaard hoor. Lang niet alle vrouwen bloeden na de sex. Ik had het ook niet. De meeste vrouwen hebben het zogenaamde maagdenvlies al eerder “verloren” door bijv. gymnastieken of een tampon inbrengen.
    Dus maak je echt geen zorgen.
    Houd wel die klachten in de gaten, mocht het vaker voorkomen, ga dan toch even naar de huisarts.

Reageren
    Yvonne

Nog even 1 ding, je had erge pijn. Ik denk dat je teveel verkrampt was. Zorg er bij een volgende keer voor,dat je er echt klaar voor bent. Als je geen zin hebt of het doet te veel pijn, stop er dan mee. Je vriendje zal dat accepteren als hij echt van je houdt.
    Het kan ook zijn dat je te droog bent in je vagina, door de zenuwen. Koop dan wat glijmiddel bij de drogist. (geen spuug gebruiken ivm bacterien, ook geen olie, (dat is allemaal slecht voor je vagina en ook nog eens heel slecht in combinatie met condooms, die gaan kapot door olie).
    Glijmiddel van ky of durex is goed. Ook andere merken zijn goed, maar die zijn vaak bij sexshops te koop.
    Sterkte en als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reageren
Reageer op: eerste keer seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.