Zoeken Vraag het forum

bultjes

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • meisje15jaar

Hallo,

Gisteravond en 2 weken geleden heb ik met de vibrator van me ouders gespeeld. Toen voelde ik gisteren een bultje net op de buitenkant van me grote schaamlippen. Het ziet er uit als een soort puistje, want het een is een rood bultje met een wit stipje erop. Uitknijpen kan niet. Ik heb nog geen ander seksueel contact gehad, alleen gekust.

Wat is dit?

3 reacties
    Reageren
    Melissa

Hey,
    Je onrust is te begrijpen. Maar persoonlijk denk ik dat dit niet iets is om zorgen over te maken.
    Wellicht is t gewoon een puistje.
    De connectie tussen de vibrator en dit plekje zie ik niet.
    Succes ermee, kijk het even aan zou ik zeggen. Als dit langer dan een week aanhoud, raad ik je aan naar de dokter hiermee te gaan.
    De dokter ziet niet anders dan dames (en heren) met zeer persoonlijke problemen. Niets om over te schamen!;-)

Met vriendelijke groet,
    Melissa

Reageren
    Siemen

Het gemeenschappelijk gebruik van vibrators is niet veilig. Via een vibrator kunnen ziekten worden overgedragen. Een puistje is een plekje dat geïnfecteerd is geraakt en ontstoken is. Ga naar de huisarts voor controle.

Reageren
    Anoniem

Het gebruik van seksspeelgoed zoals dildo’s en vibrators is veilig voor soa tenzij iedereen alleen de eigen seksspeeltjes gebruikt. Als de seksspeeltjes door verschillende mensen worden gebruikt, dienen de speeltjes goed gereinigd te worden. Een alternatief is het gebruik van een condoom om het seksspeeltje.

Reageren
Reageer op: bultjes
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.