- meisje15jaar16 maart 2011 om 06:22
Hallo,
Gisteravond en 2 weken geleden heb ik met de vibrator van me ouders gespeeld. Toen voelde ik gisteren een bultje net op de buitenkant van me grote schaamlippen. Het ziet er uit als een soort puistje, want het een is een rood bultje met een wit stipje erop. Uitknijpen kan niet. Ik heb nog geen ander seksueel contact gehad, alleen gekust.
Wat is dit?
3 reactiesReagerenMelissa16 maart 2011 om 18:26Hey,
Je onrust is te begrijpen. Maar persoonlijk denk ik dat dit niet iets is om zorgen over te maken.
Wellicht is t gewoon een puistje.
De connectie tussen de vibrator en dit plekje zie ik niet.
Succes ermee, kijk het even aan zou ik zeggen. Als dit langer dan een week aanhoud, raad ik je aan naar de dokter hiermee te gaan.
De dokter ziet niet anders dan dames (en heren) met zeer persoonlijke problemen. Niets om over te schamen!;-)Met vriendelijke groet,
Reageren
MelissaSiemen18 maart 2011 om 14:06Het gemeenschappelijk gebruik van vibrators is niet veilig. Via een vibrator kunnen ziekten worden overgedragen. Een puistje is een plekje dat geïnfecteerd is geraakt en ontstoken is. Ga naar de huisarts voor controle.
ReagerenAnoniem18 maart 2011 om 14:09Het gebruik van seksspeelgoed zoals dildo’s en vibrators is veilig voor soa tenzij iedereen alleen de eigen seksspeeltjes gebruikt. Als de seksspeeltjes door verschillende mensen worden gebruikt, dienen de speeltjes goed gereinigd te worden. Een alternatief is het gebruik van een condoom om het seksspeeltje.
Reageren