John (moderator)
7 maart 2022 om 19:57Daar had je dan even mee naar de dokter moeten gaan op zaterdag als het een snee was.
Ga morgen naar de huisarts en laat ernaar kijken12323 maart 2022 om 03:37hey,ik heb ook sneetjes en daardoor is alles tussen mijn schaamlippen rood en droog.Ik word soms wakker door de pijn.ik ben al naar de huisarts geweest en die heeft mij een zalfje voor gescherven,maar het helpt niet echt….
ik ben 16 en heb al seks gehad.iemand nog tips voor mij?groetjes
ReagerenAlyssa23 maart 2022 om 07:34@123 Die tip is al gegeven: er mee naar de huisarts gaan!
ReagerenEliza28 december 2024 om 21:20Ik heb een wond je in mijn vagina en ik vroeg me af heelt dat van zelf weer of moet ik er voor naar de huisarts
ReagerenJohn (moderator)
28 december 2024 om 22:13Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenMarjolijn1 juni 2025 om 21:29Hey, ik weet dat dit bij jou al langer dan 10jaar is geleden maar hoe groot was die snee want ik kan het echt helemaal openvouwen zegmaar en het is echt wel groot (ook aan de binnenkant van mijn binnenschaamlip)
ReagerenJohn (moderator)
1 juni 2025 om 21:47Zou het niet beter zijn om zelf gewoon even naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken?
ReagerenLoena20 december 2025 om 16:37De meesten van jullie klinken zo jong. Ik ben 44 en ja heb nu een vaginale onsteking en ja ben er uiteraard mee naar de huisarts geweest. Ik kan echt enkel aanraden om naar de huisarts te gaan met scheuren en pijn en wondjes in die regio. Niet nodig om je te schamen. Het is gewoon een menselijk lichaam en het is het werk van de dokter die echt gewoon om is om vagina’s, sneden, schimmelinfecties,… te zien. En wat seks betreft: doe nooit iets wat niet goed voelt!!! Zeg nee als het niet goed voelt. Het is jouw lichaam en je vriendje kan niet weten dat het niet ok is als je niets zegt. Als hij je graag ziet dan zal hij je nee accepteren. Praat over dingen. Het is niet goed als je seks gaat hebben met iemand waar je niet mee durft te praten. Iemand die jou graag ziet gaat jou er niet om afwijzen.
ReagerenHuisarts21 december 2025 om 08:48Goedemorgen Loena,
Allereerst wat vervelend dat u last heeft van een vaginale ontsteking. Hoe ziet de ontsteking er bij u uit? Dan kan ik beter beoordelen wat het bij u kan zijn.
ReagerenCaroline21 december 2025 om 13:06Hij was vroeg uit bed op de zondag om weer foto’s te gaan vragen. Weer een pervers dagje voor de boeg! Smeerlap!
Reageren