- Wolfke19 december 2010 om 13:01
Hallo
Sinds een paar dagen heb ik last van enorme jeuk in me liezen en bij mijn buitenste schaamlippen. Doordat het zo jeukt krab ik me alles open en denk ook dat de rode bulten van het krabben zijn.
Iemand tips om dit te verhelpen ?
Want het is geen schimmelinfectie en de zalf die ik van de dokter heb helpt absoluut niet.3 reactiesReagerenAnders19 december 2010 om 17:00Ga morgen terug naar de huisarts voor een diagnose en medicatie. Als de huisarts het met lichamelijk onderzoek niet weet, dan wordt het lastig om hier iets zinvols over te zeggen. De symptomen jeuk en rode vlekken zouden op een schimmelinfectie kunnen wijzen. Welk medicijn heb je hiervoor gekregen en hoelang gebruik je dit medicijn nu precies?
Reagerensuzepoes19 december 2010 om 18:02ik had het ook jaren geleden,bleek diabetes te zijn.laat dus even je waarden opmeten.
ReagerenFaya19 december 2010 om 18:41Zo snel mag je volgens mij van een anti-schimmel behandeling geen resultaat behandelen. En zeker niet als je bultjes en wondjes hebt, dan duurt het herstel echt langer.
Reageren