- Anoniem24 juni 2015 om 21:00
Ik heb sinds een aantal weken kleine bultjes op mijn buitenste schaamlippen (zijn ook toegenomen in aantal). Ben hiervoor naar de huisarts geweest omdat ik dacht dat het genitale wratten konden zijn. Huisarts zei echter dat het niet op genitale wratten lijkt, maar dat het waarschijnlijk iets te maken had met scheren. Toch vraag ik me af wat het dan zou kunnen zijn… (Foto na het zien graag verwijderen)
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juni 2015 om 22:47De foto is helaas niet meegekomen…
ReagerenJohn (moderator)
25 juni 2015 om 17:56Dit lijkt toch verdacht veel op genitale wratjes hoor.
ReagerenAnoniem25 juni 2015 om 19:00Bedankt voor de snelle reactie! Ja, dat dacht ik zelf ook… Aangezien ik ook nooit eerder last heb gehad van scheren en geen andere producten gebruik.
Reageren
Mijn huisarts zei dat ze het totaal niet op genitale wratten vond lijken, omdat de bobbeltjes een rond en glad uiterlijk hebben en ze precies op de haarzakjes zitten. Ze zouden volgens haar waarschijnlijk vanzelf verdwijnen en zo niet, dan moest ik terugkomen… Maar als het wel genitale wratjes zijn wil ik er het liefst zo snel mogelijk bij zijn, want dan zou ik er zalf voor kunnen krijgen geloof ik?John (moderator)
25 juni 2015 om 19:15Je kunt er zalf of aanstipvloeistof voor krijgen inderdaad. Wees wel voorzichtig met scheren. Als je ze stuk scheert, besmet je jezelf verder
Reagerenr .j23 juli 2018 om 12:59hallo heb ook sinds tijdje van built op mijn schaamlip de dokter zij dat ik naar de dermalog moet voor afsprak word dan weg gehaald ,, komt die wrat niet meer terug .
Reageren