- anoniem31 juli 2013 om 20:22
Als je aan de pil bent ben je niet écht ongesteld. Daarom kun je als je aan de pul en zwanger bent gewoon bloeden. Het is moeilijk uit te leggen, maar zoek maar op
Anoniem5 november 2013 om 21:04Ik zit ook net te googlen op dit probleem. Ben ook gestopt met de pil. Mischien is het omdat de natuur weer op gang komt? Als jong meisje had ik het ook toen ik nog niet ongesteld was. Succes met googlen verder.
ReagerenAnoniem6 november 2013 om 06:05Ik ben ook pas gestopt met de pil, zit nu ongeveer 10 dagen in mijn cyclus. Ik voelde de voorbije dagen al een beetje pijn in mijn onderbuik en vanmorgen had ik echt een enorme taaie ‘brok’ dik slijmverlies…is dat normaal? Komt dat enkel door het stoppen met de pil?
ReagerenAnoniem6 november 2013 om 17:58Hallo Marie, aangezien je gestopt ben met de pil kan het daardoor komen.. Het heeft tijd opgang te komen zonder de pil misschien? Als het lang blijft aanhouden even de ha bezoeken..
ReagerenTandor16 november 2013 om 20:20Het zou ook nog [url=http://www.ovulatie-berekenen.com/cervixslijm/]cervixslijm[/url] kunnen zijn dat vrijkomt rondom de eisprong.
ReagerenAnoniem6 april 2014 om 13:31En de doorbraakbloedingen kreeg je omdat door de pil je baarmoederslijmvlies niet goed opgebouwd wordt. Bij langer pilgebruik kan het je baarmoederslijmvlies dus wat dunner worden ( atrofieren) en dit kan dan gaan bloeden ( spotting/doorbraakbloeding), is heel normaal en niets ergs.
Wanneer je stopt met de pil, bouwt je eigen lichaam het baarmoederslijmvlies weer goed op, wordt het dus dikker en gaat het niet meer bloeden. Totdat het baarmoederslijmvlies tijdens je menstruatie afgestoten wordt.
Dat je nu dus tussentijds niet bloedt hoeft dus niet te betekenen dat je zwanger bent.
ReagerenAnoniem4 mei 2014 om 14:27Ik heb dat vandaag ook voor het eerst gehad. Gister nacht seks gehad en wel gewoon aan de pil. Nog nooit eerder gehad.
Reageren
Ik weet ook niet wat het is, amar dan weet je in ieder geval dat je niet alleen bent!Anoniem28 mei 2014 om 13:05Hallo, ik ben al 4 dagen overtijd en heb last van erg dik roze slijmige afscheiding..
Is dat een teken dat je zwanger kan zijn?
Ik ben wel sinds 2 maanden gestopt met de pil, maar kan je dan wel al zwanger worden?Ik hoop dat iemand mij kan helpen! xx
ReagerenJohn (moderator)
28 mei 2014 om 14:23Een zwangerschap zou mogelijk kunnen zijn.
Maar uit uitblijven van je menstruatie kan ook door het ontpillen komen.Daar kun je alleen maar achter komen door een test te doen.
ReagerenAnoniem29 mei 2014 om 13:57Wanneer kan je het beste ern zwangerschapstest doen?
ReagerenJohn (moderator)
29 mei 2014 om 18:51Als je overtijd bent kun je een test doen.
ReagerenAnoniem27 juni 2014 om 15:41Ik gebruik nu ongeveer 4 jaar de pil en ik heb sowieso elke dag afscheiding, wat vaak een beetje ruikt.. Het blijkt normaal te zijn. En douchen met lactacid doe ik elke dag. Ik moet morgen stoppen met de pil en heb al zeker 3 dagen dikke slijm slierten uit mijn vagina.. maar ik slik de pil dus hoor niet vruchtbaar te zijn toch?? hoop het maar :S
ReagerenAnoniem28 augustus 2014 om 12:38Hoi Anoniem,
Ik had ook dagelijks (aardig wat) afscheiding wat een beetje rook. Ik dacht dat het bij mij hoorde. Tot ik op mijn 25e een spiraaltje liet zetten en daarvoor een SOA-test moest doen. Ik bleek Chlamydia te hebben. Toen dat werd verholpen had ik ook geen afscheiding meer. Ik heb 7 jaar lang gedacht dat het gewoon bij mij hoorde, maar het was dus een SOA. Misschien handig als je je ook laat testen, als je dat nog niet hebt gedaan?
ReagerenAnoniem10 oktober 2014 om 18:07hoi anoniem. ik gebruikte ook lactacid, zeker als het iets meer rook, maar toen ik een keer bij de HA kwam ivm een schimmelinfectie vertelde die me dat (ondanks dat het ervoor gemaakt is) het nogsteeds het beste is om je vagina alleen met water te wassen omdat je lichaam de rest verzorgt.
ik ben trouwens ook net gestopt met de pil en ik herken me ook erg in de beschrijving van het taaie slijm. het zal dus hoogstwaarschijnlijk bij het ‘ontpillen’ of de normale cyclus horen.
ReagerenAnoniem4 december 2015 om 09:29Ik heb precies wat je hier boven omschrijft en weet ook niet goed wat ik hier mee moet vind het ook nog wel eng.
Reageren