Zoeken Vraag het forum

‘Witte stukken huid’ in vaginawand na seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meisje

Hallo,
    Na het uitgaan van gisteren is er een jongen blijven slapen waarmee ik seks heb gehad. Vandaag merkte ik een beetje een branderig gevoel in mijn vagina. Nu keek ik net met een spiegeltje ernaar en zag dat de huid binnen in de vagina er anders uit zag dan normaal. Normaal gesproken moet de huid rood/roze zijn (toch?), maar nu zitten er ook (wat dieper naar binnen) witte plekken.

Kan dit komen door beschadigingen (ruwe seks?)? Ik heb al anderhalf jaar geen seks meer gehad en weet eigenlijk ook niet of die witte vlekken er al waren, omdat ik er nu pas naar heb gekeken.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik maak me een beetje zorgen. We hebben met condoom gevreeen maar dat scheurde op een gegeven moment, waarna we een nieuwe gebruikte, maar ik ben nu dus ook als de dood voor een SOA (ben daar altijd een beetje panisch voor).

1 reactie
    Reageren
    Anoniem

Ben je ooit getest op HPV? Zie HPV: http://www.manbir-online.com/grafics3/genital_wart.1.jpg

Lijkt het op Candida? Zie Candida: http://www.2womenshealth.com/images/Candid3.jpg

Heb je last van vaginale afscheiding en jeuk?

Reageren
Reageer op: ‘Witte stukken huid’ in vaginawand na seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.