Zoeken Vraag het forum

pijn rechter onderbuik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Y.

Goedemiddag mensen,

Ik heb pijn in mijn rechter onderbuik, ik denk zelf dat het de eierstokken zijn. Of kan het zijn dat het te maken heeft met mijn curretage die ik 10mei j.l. gehad heb. Ik had een miskraam met 14weken zwangerschap en een dubbele longembolie.

Wie weet waar het mee te maken kan hebben?

Alvast bedankt.

7 reacties
    Reageren
    brenda A

dit wordt gissen als ik je antwoord zou geven.
    zo van”kan eierstok zijn”, blinde darm, dikke darm, of een nasleep van de behandeling.
    dus ik vind dat je hierover beter even contact kan opnemen met de huisarts, zeker omdat je een curretage hebt gehad.
    beterschap, Brenda

Reageren
    Y.

Hoi Brenda,

Je hebt gelijk. Ik kan beter even langs de huisarts gaan. Bedankt!

Groetjes..

Reageren
    Anoniem

De huisarts kent uw medische voorgeschiedenis en de huisarts kan onderzoek doen (algemeen lichamelijk en eventueel gynaecologisch).

Wilt u laten weten wat de bevindingen van de huisarts zijn?

Reageren
    Anoniem

Is er nog nieuws over jouw klachten?

Reageren
    Y.

Nee geen nieuws ik moet eerst wachten tot ik weer menstrueer. Maar dat is tot op heden niet gebeurd, maar de pijn dat brandende gevoel blijf ik houden. Ben benieuwd of het weggaat als ik ongesteld ben geworden.

Reageren
    Katinka

Laat je weten als er nieuws is of als je vragen hebt waarbij we je kunnen helpen?

Reageren
    Y.

Hallo allemaal,

Ik vind het vervelend dat ik op mijn menstruatie moet wachten. Want ik wordt maar niet ongesteld (zal vast wel komen hoor daar niet van) maar de pijn blijft gewoon, een soort branderig gevoel rechter onderbuik. Ik hoop dat het verdwijnt na mijn ongesteldheid.

Groetjes en bedankt allemaal.

Reageren
Reageer op: pijn rechter onderbuik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.