- Y.31 mei 2010 om 11:57
Goedemiddag mensen,
Ik heb pijn in mijn rechter onderbuik, ik denk zelf dat het de eierstokken zijn. Of kan het zijn dat het te maken heeft met mijn curretage die ik 10mei j.l. gehad heb. Ik had een miskraam met 14weken zwangerschap en een dubbele longembolie.
Wie weet waar het mee te maken kan hebben?
Alvast bedankt.
7 reactiesReagerenbrenda A31 mei 2010 om 13:00dit wordt gissen als ik je antwoord zou geven.
Reageren
zo van”kan eierstok zijn”, blinde darm, dikke darm, of een nasleep van de behandeling.
dus ik vind dat je hierover beter even contact kan opnemen met de huisarts, zeker omdat je een curretage hebt gehad.
beterschap, BrendaY.31 mei 2010 om 13:11Anoniem31 mei 2010 om 18:18De huisarts kent uw medische voorgeschiedenis en de huisarts kan onderzoek doen (algemeen lichamelijk en eventueel gynaecologisch).
Wilt u laten weten wat de bevindingen van de huisarts zijn?
ReagerenAnoniem2 juni 2010 om 21:31Is er nog nieuws over jouw klachten?
ReagerenY.5 juni 2010 om 11:11Nee geen nieuws ik moet eerst wachten tot ik weer menstrueer. Maar dat is tot op heden niet gebeurd, maar de pijn dat brandende gevoel blijf ik houden. Ben benieuwd of het weggaat als ik ongesteld ben geworden.
ReagerenKatinka5 juni 2010 om 12:25Laat je weten als er nieuws is of als je vragen hebt waarbij we je kunnen helpen?
ReagerenY.7 juni 2010 om 11:38Hallo allemaal,
Ik vind het vervelend dat ik op mijn menstruatie moet wachten. Want ik wordt maar niet ongesteld (zal vast wel komen hoor daar niet van) maar de pijn blijft gewoon, een soort branderig gevoel rechter onderbuik. Ik hoop dat het verdwijnt na mijn ongesteldheid.
Groetjes en bedankt allemaal.
Reageren