Zoeken Vraag het forum

menstruatie pijn dag na de geslachts gemeenschap.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • 19jarige meid,

[i]Hallo, ik heb een vraagje
    ik heb gister dus iets met een jonge gedaan.
    en ik zit gewoon aan de pil,
    maar vandaag heb ik zon vreemd gevoel in me onderbuik.
    het lijkt of ik ongesteld ben maar dan zonder bloed.
    voel me ook heel slap, en ik wil wel een test halen.
    maar heeft iemand van jullie dit ooit gehad, mischien dat ik te veel over na denk, en ik het daarom krijg.
    maar ben zo bang zwanger te zijn.
    dus hoop dat iemand van jullie ooit zoiets heeft gehad en het niks is.

Groetjes [/i]

4 reacties
    Reageren
    Marlies

Dit is geen reactie op de vraag, die overigens niet gesteld werd. Ik wil enkel mijn reactie geven op wat ik gelezen heb.

Wat is dit berichtje in slecht Nederlands geschreven. Ik vind het jammer dat de (geschreven) taal steeds slechter wordt beheerst. En dat uitingen steeds onduidelijker gecommuniceerd worden.

Reageren
    Anoniem

Een zwangerschapstest kan pas gedaan worden vanaf de eerste dag van de volgende verwachte menstruatie.

is er een reden om aan een SOA te denken? Als je vreest voor een zwangerschap heb je blijkbaar onveilige seks gehad.

Reageren
    Lola

Taal wordt beheersD!!!
    Betweter doet ’t zelf fout. Knap.

Reageren
    Inez

Als je trouw de anticonceptiepil hebt geslikt dan is de kans dat je zwanger bent geworden van iets dat je met een jongen hebt gedaan heel erg klein. Bovendien kun je voor deze hele kleine kans dat je toch zwanger bent geworden pas testen op de eerste dag van de eerstvolgende verwachte menstruatie. Als je geen condoom hebt gebruikt en zijn penis wel in jouw vagina is geweest, beschermt de pil tegen zwangerschap maar niet tegen seksueel overdraagbare aandoeningen (SOA: http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksueel_overdraagbare_aandoening)

Reageren
Reageer op: menstruatie pijn dag na de geslachts gemeenschap.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.