- MIMI11 mei 2010 om 16:02
Vraagje: ik ben sinds 6 weken bevallen en ik had alweer na 2 weken gemeenschap maar,ik mekrte dat ik heeel erg nat was als dan voordat ik bevallen was,1 keer lag er zelfs na de sex een hele plas met doorschijnend vcht,nou is miujn vraag:Kan ik er iets tegen doen en is het normaal??heeft iemand dat weleens ervaren?? Want ik ben namelijk nooit zo vochtig en ik heb het niet alleen tijdens et vrijen maar overdag ook gewoon,ik ben niet wijder ofzo juist strakker want mn vriend komt bijna niet naar binnen maar als we eenmaal sexen dan word ik zo vochtig en ik vind dat wel vervelend mij vriend vind het lekker maaar ik denk daar tocvh anders over.
hopelijk kan iemand mij goeie raad geven en alvast bedankt
Groetjes Mimi
1 reactieReagerenBRenda11 mei 2010 om 17:082 weken na een bevalling vind ik wel te snel, het moet nog genezen, de baarmoedermond is vlgs mij dan nog niet helemaal gesloten, er kunnen dan ook bacterien de baarmoeder binnen komen.
Reageren
meestal wacht je minstens 4 weken vlgs mij.
heb je het niet aan de verloskundige gevraagd wanneer het weer kon en wat het probleem nu is?
je hebt toch na controle?
laat het even 2 weken rusten, heb je dan nog last ga dan even naar de huisarts als het nog heel erg is, let wel op dat je geen koorts hebt, dan eerder bellen.
groetjes, Brenda