- frank5 april 2010 om 16:41
hallo
mijn vriendin en ik hebben gisteren voor het eerste keer sex gehad !
we zijn ervan overtuigd dat de condoom niet gescheurd was !
na 6 uur heeft zij een beetje binnen haar vagina zo witte vochtig ding gezien !
kan het zijn dat het een symptoon is na sex??vriendelijke groeten
4 reactiesReagerenAnoniem6 april 2010 om 01:15Bij het vrijen neemt de natuurlijke lubrificatie van de vagina toe ten dienste van het zaad dat naar de eierstokken moet worden gebracht.
Als het condoom dus niet gescheurd is, dan lijkt het dus normale vaginale afscheiding te zijn die ontstaat als gevolg van het vrijen.
Ook bij een onjuist aangebracht condoom kan het sperma uit het condoom komen tijdens het vrijen.
Heb je het topje dichtgeknepen tijdens het aanbrengen van het condoom zodat er een reservoir werd gevormd voor het sperma?
Reageren
Heb je de gebruiksaanwijzing die bij het condoom verpakt zat gelezen voordat je de eerste keer ging vrijen?Anoniem6 april 2010 om 01:25Lees:
Voorlichting:
http://www.nvsh.nl/voorlichting/index.htmOmdoen van het condoom:
Reageren
http://www.nvsh.nl/anticonceptie/index.htmfrank6 april 2010 om 10:26er was inderdaad een reservoir !
Reageren
maar het condoom is honderd procent niet gescheurd vermoed ik !
maar is het normaal dat er witte vocht is ?frank6 april 2010 om 10:29[b]Anoniem schrijft:[/b]
[quote]Bij het vrijen neemt de natuurlijke lubrificatie van de vagina toe ten dienste van het zaad dat naar de eierstokken moet worden gebracht.Als het condoom dus niet gescheurd is, dan lijkt het dus normale vaginale afscheiding te zijn die ontstaat als gevolg van het vrijen.
Ook bij een onjuist aangebracht condoom kan het sperma uit het condoom komen tijdens het vrijen.
Heb je het topje dichtgeknepen tijdens het aanbrengen van het condoom zodat er een reservoir werd gevormd voor het sperma?
Reageren
Heb je de gebruiksaanwijzing die bij het condoom verpakt zat gelezen voordat je de eerste keer ging vrijen?[/quoteer was inderdaad een reservoir !
maar het condoom is honderd procent niet gescheurd vermoed ik !
maar is het normaal dat er witte vocht is ?