- sterretje2 maart 2010 om 16:54
Hallo,
ik heb een vraag waarop ik hoop dat 1 van jullie mij antwoord kan geven of zelf ervaringen mee hebben. mijn vriend vertelde me onlangs dat hij iets voele diep in me tijdens de sex. ik dacht natuurlijk meteen aan de baarmoederhals maar ik vroeg me af of mannen dit eigelijk kunnen voelen? ik kan er nerges iets over vinden.. ik herken het gevoel wel dat hij me daar raakt.. heb het vaker gehad alleen heeft nog nooit iemand er iets over gezegd dat hij het voelde.. hebben jullie hier ervaring mee.. begin me een beetje ongerust te maken.. dank jullie wel voor de reactie!
groetjes sterretje
4 reactiesReagerenZonnetje2 maart 2010 om 19:11Wat je vriend gevoeld kan hebben is de baarmoedermond; als je diep penetreert, kan de penis hier tegenaan stoten.
ReagerenRogier2 maart 2010 om 21:05Afhankelijk van de lengte van de penis, de diepte van de vagina en de wijze van penetratie kan de man inderdaad de baarmoedermond voelen tijdens de coïtus. Dat is dus niet afwijkend en geen abnormaal verschijnsel.
ReagerenAnoniem2 maart 2010 om 21:34sterretje4 maart 2010 om 07:29dank je rogier! dit was wat ik wilde weten.. nu hoef ik mij verder niet ongerust te maken.
merci!
Reageren