- anoniem29 mei 2025 om 08:52
hoi, ik heb een tijdje geleden opgemerkt dat er een klein flapje in de binnenkant van mijn vagina zit. een soort ’tongetje’ of zo. het zit dus in de binnenste schaamlippen. ik merkte dit op toen ik wilde kijken of ik een maagdenvlies had (ik ben nog maagd) maar door dat flapje is het ook niet goed te zien. het doet geen pijn en is niet heel groot maar vraag me toch af wat het is want het ziet er raar uit.
ik ben wel al in de 20 en ik ben nog niet seksueel actief en heb alleen ooit een tampon ingebracht (maar dat deed veel pijn dus ben al heel lang overgestapt op maandverband) en verder is er dus nooit iets naar binnen gegaan. weet iemand wat dit voor flapje kan zijn? ik ga er niet mee naar de huisarts want het geeft geen klachten en dat durf ik niet.
nog voor de duidelijkheid: het zit echt op de plek waar normaal je maagdenvlies is (dit is ook waarom ik het maagdenvlies niet goed kan zien). het zit dus echt in de vagina zelf en het is dus niet de clitoris oid. weet iemand wat dit kan zijn?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 mei 2025 om 10:05Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen. Ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken
Reagerenanoniem29 mei 2025 om 16:53“ik ga er niet mee naar de huisarts want het geeft geen klachten en dat durf ik niet.”
aan deze reactie heb ik helaas vrij weinig.
ReagerenJohn (moderator)
29 mei 2025 om 17:03En ik ben helaas geen helderziende…. Het s toch de enige goede reactie die ik kan geven
Reagerenanoniem31 mei 2025 om 16:16echt als een soort tongetje, niet heel groot, driehoekig. heb jij dit ook?
ReagerenSuus31 mei 2025 om 18:53Grote kans dat er straks anoniem naar een foto gevraagd wordt.
Reageren
Ik zou daar niet op in gaan, over het algemeen hebben mensen die op dit forum anoniem naar foto’s van intieme delen vragen, daar geen medische bedoeling mee, maar kicken ze gewoon op naaktfoto’s.John (moderator)
31 mei 2025 om 18:59De vraag was er maar is verwijderd
Reageren