- anja20 november 2009 om 16:43
Hallo,
ik heb al sinds september problemen met mijn menstruatie. In augustus heb ik mijn menstruatie zoals altijd op de 15de gehad.in september begon het ook op de 15de maar ik kreeg alleen maar bruin/zwart afscheiding en ongeveer 3 weken lang ook nog. In oktober ben ik niet ongesteld worden waarschijnlijk omdat die bruin/zwarte afscheiding heel lang heeft geduurd. En nu in november heb ik weer vanaf de 17de bruin/zwarte afscheiding ik word niet ongesteld krijg alleen maar druppels. Ik heb deze keer ook last van misseijkheid wat ik ook eet en drink gaat weer gelijk eruit, ik heb ontzettend pijn aan mijn borsten het lijkt wel dat ze 10 kg wegen en heb steeds een druk op me onderbuik. Ik snap hier echt niks meer van. Ik ben naar huisarst geweest en ook laten onderzoeken door een echo maar alles bleek normaal te zijn en dokter gaf ook aan dat het heel normaal is en dat het alleen maar vrouwelijk hormonen zijn. Kan iemand mij helpen wat ik het beste kan doen. 🙁1 reactieReagerenAnoniem21 november 2009 om 23:03