Zoeken Vraag het forum

al 3 maanden tussentijdse bloeding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sanne

hey hoi, ik ben een meisje van 16 en zit al 2 jaar aan de pil. nu heb ik 2 jaar lang nergens last van gehad maar sinds een paar maanden merk ik dat ik tijdens mijn strip bloed verlies. nu is het de afgelopen 2 strips gewoon 2 dagen een klein beetje spotting geweest en daar lag ik niet wakker van. maar sinds gister heb ik gewoon echt bloedverlies net zoals tijdens de laatste dagen van mijn menstruatie. moet ik mij zorgen maken en maandag naar de dokter gaan hiervoor of heeft iemand hier een uitleg voor? groetjesss

6 reacties
    Reageren
    Suus

Dat is iets om even mee naar de huisarts te gaan.
    Die kan kijken of er een oorzaak is voor het bloedverlies of dat je bijvoorbeeld een andere pil nodig bent.

Reageren
    Sanne

na deze strip switch ik sowieso naar een implanon dus moet ik dan alsnog naar de dokter? over 1,5 werk laat ik hem plaatsen namelijk

Reageren
    Suus

Je kunt je huisarts even bellen om te overleggen.
    Blijven bloeden is ook niet gezond, daar kun je last van krijgen.

Reageren
    Sanne

oké ik zal even bellen maandagochtend, dankuwel!

Reageren
    Sanne

hey hoi, ik kom hier toch nog even op terug met een vraag. ik heb vandaag mijn implanon laten plaatsen, ik heb gister mijn laatste pil gehad. is er een kans dat ik ondanks dat ik door mijn pil ‘ongesteld’ ben geweest, ik het de aankomende de dagen weer kan worden?? of is dat niet t geval?

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan niemand zo beantwoorden. Dat zul je toch even moeten afwachten

Reageren
Reageer op: al 3 maanden tussentijdse bloeding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.