- Mattil15 april 2024 om 14:30
Goedendag, Ik heb al 4 weken jeuk aan een schaamlip. Eerst ook met wondje en bloed en pijn. Nu is die schaamlip iets gezwollen en jeukt nog erg. Volgens huisarts is die iets rood en gezwollen door een vervelende talgklier en moet ik er een warm washandje erop houden smorgens en savonds. Passen deze klachten echt bij een talgklier?
3 reactiesReagerenSuus15 april 2024 om 15:46Je zou toch denken dat de huisarts niet zo maar iets zegt…..
Reageren
Vind je het zelf logisch om op een forum waar helemaal géén artsen zijn, te vragen of je huisarts het bij het rechte eind heeft?Matil15 april 2024 om 15:48Kunt u op internet vinden dat talgklieren jeuken?
Reageren
En heeft u veel negatieve ervaring met te laat gestelde diagnoses door artsen? Ik helaas wel.Suus15 april 2024 om 15:54Ja een geïrriteerde talgklier kan jeuken.
Reageren
En als ik de mening van mijn huisarts niet vertrouw, vraag ik een second opinion bij een andere arts.
Juist door advies te vragen op een plek waar geen artsen zijn en geen onderzoek mogelijk is, heb je kans op verkeerde diagnoses!