Zoeken Vraag het forum

Ingang vagina uitstulping

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,
    Ik vraag me af of mijn vagina ingang normaal is. Ik zie hier een bult van vlees, hier moet je langs voordat je kan penetreren. ook zie ik kleine huidkleurige bultjes. 2 dingen waarvan ik denk dat het niet normaal is.
    Zou iemand eens mee willen kijken? Ik ben recent verhuist naar belgië en heb nog geen huisarts.

7 reacties
    Reageren
    Anoniem
    Anoniem

Dit zijn de huidkleurige bultjes. Ik denk zelf dat het kan zijn; vulvar vestibular papillomatosis

Reageren
    Suus

Zou je het niet beter door een arts kunnen laten beoordelen?

Reageren
    Anoniem

Klopt. Ik woon alleen sinds kort in België en sta op de wachtrij voor een huisarts. Misschien dat iemand het hier herkende.

Reageren
    John (moderator)

De bultjes is idd vulvar vestibular papillomatosis

Reageren
    anoniem

Hoi

ik loop precies met hetzelfde klachten als best lang ik ben ook naar de huisarts geweest die gaf aan dat het niks ergs is maar waneer ik gemeenschap heb doet het veel pijn doordat stukje huid wat bij de opening zit ook heb ik veel afscheiding dan normaal en vertrouw ik het niet me huisarts geeft aan dat ik me onodig zorgen maak maar ik vind dat het niet iets normaals is want heb het nooit eerder gehad wat moet ik hiermee?

Reageren
    John (moderator)

Als je geen vertrouwen hebt in de huisarts vraag dan een verwijzing voor de gynaecoloog

Reageren
Reageer op: Ingang vagina uitstulping
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.