- Anoniem29 oktober 2023 om 00:43
Hoi,
Ik vraag me af of mijn vagina ingang normaal is. Ik zie hier een bult van vlees, hier moet je langs voordat je kan penetreren. ook zie ik kleine huidkleurige bultjes. 2 dingen waarvan ik denk dat het niet normaal is.
Zou iemand eens mee willen kijken? Ik ben recent verhuist naar belgië en heb nog geen huisarts.7 reactiesReagerenAnoniem29 oktober 2023 om 00:47Anoniem29 oktober 2023 om 00:49Dit zijn de huidkleurige bultjes. Ik denk zelf dat het kan zijn; vulvar vestibular papillomatosis
ReagerenSuus29 oktober 2023 om 09:14Zou je het niet beter door een arts kunnen laten beoordelen?
ReagerenAnoniem29 oktober 2023 om 21:14Klopt. Ik woon alleen sinds kort in België en sta op de wachtrij voor een huisarts. Misschien dat iemand het hier herkende.
ReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2023 om 21:17De bultjes is idd vulvar vestibular papillomatosis
Reagerenanoniem4 mei 2024 om 10:28Hoi
ik loop precies met hetzelfde klachten als best lang ik ben ook naar de huisarts geweest die gaf aan dat het niks ergs is maar waneer ik gemeenschap heb doet het veel pijn doordat stukje huid wat bij de opening zit ook heb ik veel afscheiding dan normaal en vertrouw ik het niet me huisarts geeft aan dat ik me onodig zorgen maak maar ik vind dat het niet iets normaals is want heb het nooit eerder gehad wat moet ik hiermee?
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2024 om 11:32Als je geen vertrouwen hebt in de huisarts vraag dan een verwijzing voor de gynaecoloog
Reageren