Zoeken Vraag het forum

Zwarte bultjes op de schaamlippen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb al enige tijd een klein donker vlekje op mijn schaamlip. Tot mij verbazing is dit door de jaren heen een flinke bult geworden. En een tweede plekje erbij. Wat is dit? Moet ik mij zorgen maken?

[blockquote]BBCode you used is not allowed.[/blockquote]

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om dat zo te beoordelen. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Anoniem

Was dit uiteindelijk nog iets?

Reageren
    Bultje

Heel benieuwd wat het nog was, heb het zelf nl ook

Reageren
    Flower

Ik heb het ook en zei die arts iets eeover

Reageren
    Anoniem

Ik kom op dit forum omdat ik dit ook had.. een klein moedervlekje van 3mm.tegen de zijkant van mijn binnenste schaamlip.Hartstikke zwart maar geen verdikking, geen last of jeuk. Even laten checken bij de huisarts en dag daarna met spoed naar de dermatoloog om het weg te laten halen. Staat nu op kweek🤞🏼 altijd naar de huisartsenpost gaan. Kans op melanoom is aanwezig maar beter nu weg halen dan als die groeit en de schaden ” groter” word om deze te verwijderen

Reageren
    Alias

Mag ik vragen wat de uitslag was? Ik heb dit nl. ook. Het zijn er plots meerdere allemaal aan 1 kant. Eentje is zelfs open gegaan. Weet niet of ik ermee naar huisarts moet…..

Reageren
    Caroline

Ik zou er zeker even mee naar de huisarts gaan. Ik denk niet dat de starter van dit topic nog zal antwoorden op jouw vraag na langere tijd. Dus ga naar de huisarts en laat er naar kijken.

Reageren
    Anoniem

Angiokeratoma of Fordyce (?) Waarschijnlijk onschuldig maar altijd goed om even te laten beoordelen door professional

Reageren
    T

I came to this forum because i have this to 😑 does anyone knows diagnose?

Reageren
    Bea

Wat zou ik rennen als ik dit had , dan ging ik niet eerst typen , kijk moeder vlek die je altijd al had is anders als iets wat er nooit zat en dan zo wordt dan maak ik me toch wel zorgen , gewoon naar dokter gaan jij kunt er niks aan doen

Reageren
    Anoniem

Weet je al wat dit was?

Reageren
    ..

Ik had deze ook bij mij was het een moeder vlek dokter heeft ze weggeknipt zag er precies t zelfde uit

Reageren
Reageer op: Zwarte bultjes op de schaamlippen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.