- alexandra24 oktober 2022 om 10:54
goedemorgen,
Ik heb sinds donderdag enorm last van mijn vagina. Hij is opgezwollen en enorm branderig. Het doet heel veel zeer bij het plassen en poepen en er komt veel afscheiding uit. Daarnaast voel ik wat bultjes. Is dit een soa? of is dit bijvoorbeeld een schimmelinfectie? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, aangezien ik op dit moment niet naar de dokter kan. iemand enig idee wat dit is?
mvg alexandra12 reactiesReagerenAnoniem24 oktober 2022 om 14:24Misschien dat de arts op deze site het via een foto kan beantwoorden wat het is…
ReagerenSuzan24 oktober 2022 om 14:33Er is geen arts op deze site, zou je kunnen lezen in de “spelregels” van de site. Je zou misschien wel gebruik kunnen maken van een consult via het zusje van deze site, de online Zorgzus, staat bovenaan deze pagina reclame voor. Daar kun je wel artsen consulteren.
Het advies zal hier dus waarschijnlijk zijn om naar een arts te gaan,zodat die het kan onderzoeken en zo nodig iets kan voorschrijven tegen de klacht
ReagerenAlexandra24 oktober 2022 om 15:57Anoniem24 oktober 2022 om 16:18Oeh dit lijkt mij wel pijnlijk. Ik zou hier mee naar de dokter gaan. Of misschien deze foto naar de dokter toesturen.
ReagerenJohn (moderator)
24 oktober 2022 om 17:08Ga er in ieder geval mee naar je huisarts zodat die een swab kan nemen om te controleren of het herpes is, want het lijkt er wel op
ReagerenAnoniem24 oktober 2022 om 17:48Hi Alexandra,
Doet het extra pijn als je zo nat bent als op de foto? Zou er mee naar de dokter gaan want de plekjes zien er flink geïrriteerd uit.
Reagerenalexandra24 oktober 2022 om 17:56kan het ook vaginale schimmel zijn? ik heb namelijk laatst wel een creme gebruikt antibiotica voor bacteriele vaginose
ReagerenJohn (moderator)
24 oktober 2022 om 17:57Daar kan ik zo geen antwoord op geven. Ga ermee naar de huisarts!
Reagerenalexandra24 oktober 2022 om 17:57ik ga woensdag een soa test doen, moet ik dan nog in het bijzonder invullen dat ik een herpes test wil doen?
ReagerenJohn (moderator)
24 oktober 2022 om 18:00Dat zou ik wel aangeven. Waar ga je de test doen?
Reagerenalexandra24 oktober 2022 om 18:13amsterdam bij de ggd
ReagerenJohn (moderator)
24 oktober 2022 om 18:14In ieder geval even invullen
Reageren