Zoeken Vraag het forum

Blaasontsteking en jeuk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • K

Beste,

Sinds vorige week maandag is het begonnen met een blaasontsteking vaak plassen in kleine hoeveelheden met branderig gevoel. Het branderige gevoel was tegen dinsdag avond zo goed als voorbij. Alleen woensdag moest ik mn blaas terug wat trainen om het zo te zeggen.

Maar woensdag begon ik ook wat jeuk te krijgen daar beneden op 1 specifiek plekje dit was zo tot vrijdag. Heel het weekend geen last gehad.
    Vandaag maandag draag ik een sentetische slip rn heb ik terug wat jeuk op dat ene plekje.

Verder zie ik geen blaasjes of roodheid aan mijn vagina.

Moet ik me zorgen maken dat dit toch een soa kan zijn en even langs de dokter. Of komt het door het sentetische ondergoed.

Heb wel ooit eens een schimmelinfectie gehad door een te strakke string, maar de jeuk die ik nu heb is op 1 plek. En eigenlijk heb ik enkel last bij het douchen en als mn slip er wat tegen wrijft.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je medicijnen gehad voor de blaasontsteking?

Reageren
    K

Neen, heb er niets voor genomen.

Reageren
    John (moderator)

Dan het de blaasontsteking nog steeds zijn. Ga naar de huisarts en laat je urine ch3ecken

Reageren
Reageer op: Blaasontsteking en jeuk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.