geen pijn meer????

Hoi allemaal,
    er is me iets raars overkomen :S,ik heb altijd pijn gehad tijdens sex (bij sommige houdingen) en nou opeens niet meer?er werdt tegen me gezegt dat de penis me baarmoedermond raakt.
    Maar ik snap 't niet.waarom doet het nu niet pijn?

Reageren

De baarmoedermond ligt in de bekkenbodem. De bekkenbodem kan variëren qua diepte. Het ligt in een elastisch bed van spieren, pezen en weefsel dat soms hoger en soms lager ligt. Eenvoudig gezegd kan dit de verklaring zijn voor het afnemen van je klachten.

Reageren

Bedankt!
    Nog andere met informatie????

Reageren

Doorstootpijn is afhankelijk van het 'standje' en de spanning/ontspanning van de bekkenbodem denk ik dus ik kan mij voorstellen dat je later toch weer eens last krijgt op momenten dat je wat drukker bent en niet zo relaxed als nu. Maar ik weet dit niet zeker...

Reageren

Als mijn vriend mijn bennen optilt en penis in doet gaat mijn pijn doen in andere houding geen pijn. Raat zijn penis die beetje krom is mijn baarmoeder?

Reageren

Misschien moet je vriend war voorzichtiger doen in die houding. Het kan zijn dat hij groot geschapen is.

Reageren

Ik denk dat zijn penis wat ik eerder zei beetje krom is dus gaat niet recht in vagina maar misschien veel naar linker kant want hij is wat gebogen naar linker kant, en kan hij baarmoeder raken? ik weet niet zeker hoor gewoon een idee ik heb vroeger met iemand gedaan met zelfde houding met bennen optillen maar deed geen pijn.

Reageren

Een penis die een beetje krom is zou geen pijn moeten doen. Als hij de baarmoedermond raakt kan dat wat gevoelig zijn. Dus toch wat voorzichtiger zijn en het standje aanpassen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: geen pijn meer????

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe