Zoeken Vraag het forum

geen pijn meer????

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Elly

Hoi allemaal,
    er is me iets raars overkomen :S,ik heb altijd pijn gehad tijdens sex (bij sommige houdingen) en nou opeens niet meer?er werdt tegen me gezegt dat de penis me baarmoedermond raakt.
    Maar ik snap ’t niet.waarom doet het nu niet pijn?

9 reacties
    Reageren
    Charles

De baarmoedermond ligt in de bekkenbodem. De bekkenbodem kan variëren qua diepte. Het ligt in een elastisch bed van spieren, pezen en weefsel dat soms hoger en soms lager ligt. Eenvoudig gezegd kan dit de verklaring zijn voor het afnemen van je klachten.

Reageren
    Elly

Bedankt!
    Nog andere met informatie????

Reageren
    Guatamala

Doorstootpijn is afhankelijk van het ‘standje’ en de spanning/ontspanning van de bekkenbodem denk ik dus ik kan mij voorstellen dat je later toch weer eens last krijgt op momenten dat je wat drukker bent en niet zo relaxed als nu. Maar ik weet dit niet zeker…

Reageren
    Anoniem

Als mijn vriend mijn bennen optilt en penis in doet gaat mijn pijn doen in andere houding geen pijn. Raat zijn penis die beetje krom is mijn baarmoeder?

Reageren
    John (moderator)

Misschien moet je vriend war voorzichtiger doen in die houding. Het kan zijn dat hij groot geschapen is.

Reageren
    Anoniem

Ik denk dat zijn penis wat ik eerder zei beetje krom is dus gaat niet recht in vagina maar misschien veel naar linker kant want hij is wat gebogen naar linker kant, en kan hij baarmoeder raken? ik weet niet zeker hoor gewoon een idee ik heb vroeger met iemand gedaan met zelfde houding met bennen optillen maar deed geen pijn.

Reageren
    John (moderator)

Een penis die een beetje krom is zou geen pijn moeten doen. Als hij de baarmoedermond raakt kan dat wat gevoelig zijn. Dus toch wat voorzichtiger zijn en het standje aanpassen.

Reageren
Reageer op: geen pijn meer????
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.