Zoeken Vraag het forum

Lichte menstruatie, vol gevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • BN

Hallo!

Ik heb na mijn bevallingen altijd last gehad van redelijk heftige menstruatie. Netjes op tijd. Nu ben ik ongesteld geworden maar heel licht, amper bloed, wel veel kleine stolseltjes. Wel veel pijn in mijn heupen.

Ook heb ik regelmatig een vol en brandend gevoel down under. Ook wel minder afscheiding in de loop van de cyclus.

Zou het kunnen dat dit een voorteken is van de overgang? Ik ben net geen 40… of een verzakking dat alles wat blokkeert?

Naar de arts gaan kan ik nog niet onmiddellijk aangezien ik op vakantie ben. Controle bij een gynaecoloog staat ook ingepland, maar wel pas binnen enkele maanden.

Bedankt!

Reageer op: Lichte menstruatie, vol gevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.