Zoeken Vraag het forum

Spiraal

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Khadija

Beste,

Ik heb nu al paar dagen dat ik wat bloedverlies in me string heb, het is niet veel… ik had dit ook 3 weken geleden, toen even niet en nu weer paar dagen..

heb wel een spiraal die er eind dit jaar uit moet… kan een bacterie dit veroorzaken? Soa’s heeft me vriend getest en die is schoon… of zou ik bij huisarts moeten vragen me spiraal te controleren?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je weten wilt of je zelf een soa hebt, moet je jezelf laten testen en niet op een test van je vriend afgaan. Ga in ieder geval naar de huisarts. De spiraal zou ook nu al vervangen kunnen worden. Dat kan namelijk ook de oorzaak zijn

Reageren
    Khadija

Ben al 11 jaar met mijn vriend, beide geen misstap, hij deed alle testen voor geval dat. Maar kan zijn dat spiraal verkeerd is gaan zitten of eruit moet?

Reageren
    John (moderator)

Hert zou kunnen dat de spiraal iets eerder verwisseld moet worden

Reageren
Reageer op: Spiraal
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.