Zoeken Vraag het forum

Baarmoedermond?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • V

Tijdens het douchen maak ik met water mijn vagina vanbinnen schoon en als ik diep met mijn vinger er in ga voel ik een soort harde bult, alsof het iets van bot is. Heb het zolang ik me herinneren kan al.  Maar ik denk dat het de baarmoedermond is, is deze ook hard meestal? Las wel dat de ene baarmoeder lager ligt dan bij de andere vrouw.. En qua positie ook meer naar voor of achter kan liggen?

Ook tijdens doggy style met mijn vriend voel ik pijn als hij te diep en te hard gaat. Met gewone standje heb ik er geen last van. Stoot hij dan tegen de baarmoedermond aan? Hoe kan ik ervoor zorgen dat het minder pijn doet tijdens doggy stand? Is dit normaal?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je baarmoedermond is niet hard. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken. Misschien is het je schaambeen dat je voelt

Reageren
    V

Het is niet super hard, maar ook niet heel zacht. Ik las dat vlak na menstruatie je baarmoedermond iets harder kan zijn (zoals topje van je neus). Dat kan het misschien wel zijn? Want ben net klaar met ongesteld zijn

En dat veel vrouwen pijn voelen bij doggystyle als er te hard tegen de baarmoedermond aan wordt gestoten

Reageren
    John (moderator)

Dat zou dat nog kunnen, maar je schreef zelf zoiets als bot….
    Niet ieder standje is altijd even prettig en pijnloos

Reageren
Reageer op: Baarmoedermond?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.