- Liane5 april 2020 om 23:24
Ik ben deze maand ongesteld geraakt op een aparte wijze, waardoor ik me dus afvraag of dat wel goed is. Normaal heb ik namelijk best veel bloed de eerste 2/3 dagen. Dit keer heb ik slechts lichtjes bloed, die ik veeg na het plassen of soms een druppel in mijn maandverband. Is dit normaal? Eerder in de maand had ik ook al veel meer afscheiding een aantal dagen achter elkaar, wat ik normaal gesproken alleen een dag of 2 heb. Vorige menstruatie was wel met veel bloed maar ook niet zo lang als normaal.
Iemand met verstand?
Ps: ja, de timing is gewoon wanneer ik ook hoor ongesteld te raken deze maand, cyclus van gemiddeld 28/29 dagen namelijk.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 april 2020 om 23:59Hoe oud ben je? Gebruik je de pil?
ReagerenLiane6 april 2020 om 00:1723 en nee geen pil gebruikt..
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2020 om 00:24Je menstruatie kan onder invloed van hormonen wel eens iets anders zijn. Op zich is dat niet meteen een reden om bezorgd te zijn,
ReagerenLiane6 april 2020 om 01:11Hoe zou dit dan te verklaren zijn? Bedoel van waar de hormonen dan?
maar het is dus niet heel ongewoon en hoeft dus geen evt zwangerschap te betekenen?
ReagerenJohn (moderator)
6 april 2020 om 17:34Als je ouder wordt kunnen er wel veranderingen optreden. Daarnaast zijn er ook nog andere dingen die invloed zouden kunnen hebben. Stress/spanningen, dieet, meer of minder sporten enz
Reageren