Zoeken Vraag het forum

Bruine ruikende afscheiding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nina

Ik heb sinds 1,5 maand een vriend en daarin heeft hij mij ook ontmaagd. We hebben nu best vaak seks maar sinds 1 week heb ik last van bruin en best wel sterk ruikende afscheiding.

Zelfs gister tijdens het voorspel had ik er last van en rook mijn vriend dit dus ook. Hij vindt het niet erg (zegt hij). Maar ik dus wel en het is best irritant. Ik moet daarbij zeggen dat ik al 2,5 jaar de pil slik en het afgelopen jaar niet ben veranderd van merk. Wel heb ik de pil vaak doorgeslikt maar nu ik dus seks heb doe ik dat niet meer voor de zekerheid.

Iemand misschien een idee hoe dit zou kunnen? Ik vind het echt heel erg vervelend namelijk en weet ook niet wat ik moet doen…

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als de klachten aanhouden, zou je toch naar de huisarts moeten gaan om te kijken of het geen infectie is

Reageren
    Catootje

Wat dacht je van klachten door de pil? Die bevordert een toestand van oestrogeendominantie en zorgt voor verlies van vitaminen en mineralen. Ook verandert hij je vaginale milieu.

Reageren
    Nina

Klopt het dat als het door de pil komt ik daar mee moet stoppen en een andere anticonceptie moet nemen?

Reageren
    John (moderator)

Heel goed mogelijk dat je dan moet wisselen

Reageren
Reageer op: Bruine ruikende afscheiding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.